اقتصادی 14:33 - 05 فروردین 1398
قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در امور فرودگاه‌های سراسر کشور آخرین وضعیت فرودگاه‌ها در پی شرایط جوی پیش آمده ناشی از بارش شدید باران تشریح کرد.

اعلام آخرین وضعیت فرودگاه‌ها در مناطق سیل‌زده

حسین اسفندیاری در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تشریح آخرین وضعیت فرودگاه گرگان بیان کرد: به دلیل شرایط پیش آمده ناشی از بارش شدید باران در استان‌های مختلف، کمیته بحران تشکیل شد و پس از آن انجام اقدامات لازم در جهت بهبود وضعیت فرودگاه گرگان در دستور کار قرار گرفت تا با هدایت سیلاب از هجوم آب به سمت عوامل پروازی، دستگاه‌های کمک‌ناوبری و سیستم‌های عملیات پروازی ممانعت شود.

وی ادامه داد: سیلاب به سمت فرودگاه گرگان روانه شده بود اما با منحرف کردن آن، از هجوم آب به سمت عوامل پروازی جلوگیری به عمل آمد تا خللی در انجام عملیات‌های پروازی ایجاد نشود. در حال حاضر ۳۸ هکتار از اراضی فرودگاه زیر سیلاب قرار دارد اما حتی یک پرواز هم لغو نشده و خدمت‌رسانی در حال انجام است و عوامل فنی و عملیاتی ۲۴ ساعته در فرودگاه حضور دارند.

اسفندیاری در ادامه با اشاره به وضعیت فرودگاه خرم‌آباد پس از بارش شدید باران اظهار کرد: امروز (دوشنبه) با توجه به بارش شدید باران، فرودگاه خرم‌آباد نیز در معرض سیلاب قرار گرفت و آب تا پشت دیواره فرودگاه نیز بالا آمد که با انجام عملیات‌های لازم به سمت دیگری منحرف شد تا به دستگاه‌های ناوبری و فنی – عملیاتی آسیبی نرسد و در حال حاضر این فرودگاه آماده پذیرش پروازهای مختلف است.

وی در ادامه به وضعیت سایر فرودگاه‌ها پس از بارش‌های شدید ۲۴ ساعت اخیر اشاره کرد و گفت: وضعیت فرودگاه‌هایی که در معرض سیلاب قرار دارند، ارزیابی شد تا با کمترین مشکل طی ساعات آتی بتوانیم فعالیت‌های فرودگاهی را پیش ببریم.

اسفندیاری ادامه داد: فرودگاه‌های ایلام، ارومیه، سنندج، ساری، اهواز، آبادان، بندرعباس، سیستان، شیراز و یاسوج با توجه به وضعیت جوی پیش آمده در اولویت رسیدگی و آماده‌باش قرار دارند تا با کمترین آسیب فعالیت‌های مختلف پروازی را پیش ببرند.

به گزارش ایسنا، بارش‌های شدید باران که از روزهای پایانی سال گذشته از استان‌های شمالی آغاز شد، این روزها مناطق غربی و جنوبی ایران را در بر گرفته و در بسیاری از شهرها منجر به ایجاد سیل و سبب بروز مشکلات مختلف برای مردم شده است. در همین راستا لازم است که مسافران با توجه به شرایط جوی حاکم در استان‌های مختلف نسبت به برنامه زمان‌بندی پروازها مطلع شوند و برقراری تماس با اطلاعات پرواز قبل از عظیمت به فرودگاه‌ها نسبت به انجام یا عدم انجام پرواز خود مطلع شوند.

انتهای پیام


10086494
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی صنعت برق گفت: در حال حاضر ظرفیت فعلی صادرات تجدیدپذیر‌ها معادل ظرفیت ۲۵ درصد صادرات کل برق کشور است که بیش از این هم می‌تواند توسعه پیدا کند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» عشقی گفت: اعتمادسازی مهمترین بخش در بازار سرمایه است و تمام دستگاه‌ها باید کمک کنند که اعتماد با تصمیمات به موقع به بازار سرمایه بازگردد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» عشقی گفت: اعتمادسازی مهمترین بخش در بازار سرمایه است و تمام دستگاه‌ها باید کمک کنند که اعتماد با تصمیمات به موقع به بازار سرمایه بازگردد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت و نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد مسکونی فرسوده در سراسر کشور با مشارکت مردمی کلید زده شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان فرابورس ایران نحوه واگذاری دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس را اعلام کرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: طبق فاکتور رسمی هر کیلو گوجه فرنگی با احتساب ۳۰ تا ۳۵ درصد سود باید در خرده‌فروشی‌ها عرضه شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر جهاد کشاورزی و رئیس شورای قیمت گذاری، قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی زراعی سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ را اعلام کرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر نظارت بر بورس‌ها گفت: محدودیت یک درصدی دامنه نوسان سهام برای یک روز دیگر یعنی فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: با نزدیک شدن فصل نقل وانتقالات مسکن فعالیت سامانه خودنویس همزمان با افزایش مشارکت‌های مردمی ۲۴ ساعته شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» علی‌آبادی گفت: تاکنون ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شده که از این تعداد ۵۰ هزار خودرو در گمرکات کشور است و ۸۰۰۰ خودرو به مردم تحویل داده شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است