گوناگون 16:44 - 04 خرداد 1398
ماسک گاز یا ماسک شیمیایی همان‌طور که از نام آن برمی‌آید، جهت تصفیه انواع مختلف گازهای شیمیایی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

عرضه بهترین ماسک‌های شیمیایی از برندهای معتبر جهان

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایمن یاب، ازنظر ظاهری دو تیپ یا دو مدل ماسک شیمیایی موجود است.

ماسک نیم صورت: ازنظر نوع پوشش، این ماسک فقط دهان و بینی کاربر را پوشش داده و به کمک فیلتر ماسک شیمیایی، گاز و بخارات مواد شیمیایی را از هوا جدا کرده و هوای سالم و پاک را جهت تنفس به داخل ماسک می‌فرستد. ماسک شیمیایی نیم صورت از ۱ یا ۲ فیلتر شیمیایی بهره می‌گیرد که فیلترهای مربوطه بر اساس نوع گازی که در محیط موجود است انتخاب می‌شوند. نوع اول ماسک نیم صورت تک فیلتر و نوع دوم ماسک نیم صورت دو فیلتر نامیده می‌شود.

به جهت اهمیت سلامت کاربران و اینکه گازهای شیمیایی مانند آمونیاک، کلر و گازهای اسیدی قطعاً باعث بروز آسیب‌های جدی به کاربران می‌شوند، محصولاتی از معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات ایمنی در جهان مانند Drager, Honeywell, 3M, MSA که از کشورهای آمریکا و آلمان هستند در فروشگاه اینترنتی ایمن یاب عرضه می‌شوند.

ماسک تمام‌صورت: این ماسک شیمیایی پوشش کاملی را بر روی صورت کاربر ایجاد کرده و علاوه بر دهان و بینی، چشم‌ها را نیز پوشش می‌دهد؛ یعنی هلال صورت را کاملاً می‌پوشاند. ماسک شیمیایی تمام‌صورت معمولاً در مواقعی استفاده می‌شود که گازهای شیمیایی حاضر در محیط کار، برای چشم‌ها مضر باشند و باعث سوزش یا آب‌ریزش چشم شوند. ضمناً مانند نوع نیم صورت، ماسک تمام‌صورت تک فیلتر و دو فیلتر نیز داریم. نکته مهم در طراحی ماسک‌های شیمیایی تمام‌صورت این است که، یک ماسک نیم صورت در داخل ماسک تمام‌صورت جهت انجام عمل دم و بازدم تعبیه‌شده است و تنفس کاربر باعث ایجاد بخار بر روی لنز بزرگ ماسک نمی‌شود.

نکته آخر اینکه همه ماسک‌های مورد بحث در صنایعی مانند تولید رنگ، آبکاری و خودروسازی کاربری داشته و استفاده غیرنظامی دارند.

انتهای رپرتاژ خبری


10136162
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است