ورزشی 14:15 - 21 تیر 1399

بوناچیچ ارزانتر از مربی داخلی بود/ رادولوویچ در فیفا محکوم می‌شود

احمد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به پیروزی پرگل تیم فوتبال ذوب آهن مقابل شاهین شهرداری بوشهر با بیان مطلب فوق گفت: همین نوع بازی توقع ما از تیم است. به بازیکنان ذوب آهن هم گفته بودم که اسم هر یک از شما طوری است که تیم های دیگر از مقابله با شما واهمه دارند و باید در حد نام خود بازی کنید. 

وی افزود: مقابل شهرخودرو بدشانسی آوردیم. در بازی با پیکان بازی خوبی انجام ندادیم و ضعف های فردی از جمله دروازه بان باعث شکستمان شد. به همین خاطر لوکا بوناچیچ سرمربی تیم مجبور شد در بازی با شاهین دروازه بان جوان تیم را به بازی بگیرد که عکس العمل های خوبی هم داشت. خوشبختانه ذوب آهن به مسیر بازگشته است و امیدواریم سیر صعودی داشته باشد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه «میلیچ» و «دارکو بیدوف» مربی و بازیکن خارجی این باشگاه به اصفهان برگشته اند و قرار است در تمرینات حاضر شوند، درباره سرنوشت «میودراگ رادولوویچ» سرمربی سابق این تیم تصریح کرد: مقدمات شکایت از این مربی به فیفا را انجام داده ایم. به خاطر نوع قراردادی که بسته ایم و تعهدی که از این مربی گرفته بودیم، صد درصد در این پرونده پیروز می شویم.

جمشیدی درباره اینکه رادولوویچ مدعی شده بود تعهدنامه را تحت فشار و از روی اجبار امضا کرده است، یادآور شد: اگر به اجبار بود که اصلا اجازه خروج به وی را نمی دادیم. خود رادولوویچ پیشنهاد داد که به کشورش برود و تعهدنامه ای را برای بازگشت مجدد به ایران امضا کند. او در کمال سلامت و با اختیار این تعهدنامه را امضا کرد و به مونته نگرو بازگشت.

وی در پاسخ به این سئوال که چطور باشگاه ذوب آهن سراغ «لوکا بوناچیچ» رفت؟ گفت: لوکا سابقه زیادی در ایران داشت. مربی داخلی هم مدنظر باشگاه بود ولی در نهایت با بهترین قرارداد، با لوکا به توافق رسیدیم. این قرارداد بسیار خوب است هم از نظر مالی که ارزانتر از مربیان داخلی است و هم از نظر مدت قرارداد. لوکا با قراردادی معادل ۸ - ۹ بازی به ذوب آهن آمد یعنی تا پایان همین فصل. مربیان داخلی هم پیشنهاد سنگین تری داشتند و هم خواهان عقد قراردادی بلندمدت‌تری بودند. 

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در خصوص پایان قرارداد تعدادی از بازیکنان این تیم در پایان فصل از جمله دانیال اسماعیلی فر و احتمال انتقال وی به پرسپولیس، گفت: فعلا هیچ چیز مشخص نیست و تصمیمی نداریم. تمرکزمان روی بازی های باقیمانده است. 

جمشیدی همچنین از حرکت علیرضا منظمی بازیکن جوان این تیم در بازی با شاهین که منجر به اخراجش از زمین شد پرداخت و گفت: منظمی نباید با بازیکن حریف درگیر می شد. ذوب آهن باشگاه بزرگی است و جای حاشیه نیست. او نباید احساسی برخورد می کرد. باشگاه به این بازیکن تذکر جدی و شدید می دهد. 


10613086
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است