اقتصادی 12:38 - 21 آبان 1397
دولت تایلند قصد دارد با جذب ۶.۸ میلیارد دلار به توسعه و تکمیل پروژه احداث خط راه آهن فوق سریع در این کشور بپردازد.

تلاش تایلند برای احداث راه آهن فوق سریع

به گزارش ایسنا، تایلند که در سالهای اخیر یکی از بزرگترین مقاصد گردشگری در جهان به شمار می رود، به نظر می‌رسد که تصمیم گرفته است به توسعه خطوط راه آهن و حمل و نقل خود بپردازد تا بدین ترتیب امکان بهره مندی از وسائل نقلیه سریع و راحت را در اختیار گردشگران و مسافران در این کشور قرار دهد.

حالا یک کنسرسیوم متشکل از شرکت‌های مختلف که شامل زیمنس آلمان، شرکت احداث خط راه آهن چین، هیوندای کره جنوبی، اکسپرس وِی بانکوک و مترو نیز می‌شود، قصد دارد که با احداث خط راه آهن فوق سریعی که سه فرودگاه اصلی و بین المللی در این کشور را به یکدیگر متصل می‌کند، به توسعه روند گردشگری در این کشور واقع در جنوب شرق آسیا کمک کند.  

براساس گزارش های منتشر شده در رویترز، مقامات بلند مرتبه در وزارت حمل و نقل تایلند به تازگی در این خصوص اظهار کرده‌اند که با جذب یک سرمایه گذاری به ارزش ۶.۸۰ میلیارد دلار قصد دارند به توسعه حمل و نقل ریلی که سرعت بسیار زیادی را دارد، بپردازند و به گردشگران و مسافران این امکان را بدهند تا با سرعت بیشتری به گردش در مناطق دیدنی این کشور بپردازند.

این پروژه بخش عظیمی از برنامه دولت این کشور برای توسعه زیرساخت‌های مرتبط با حمل و نقل تایلند را تشکیل می‌دهد که شامل پروژه‌های مختلفی در بخش ریلی، هوایی، جاده ای و فراساحلی نیز می‌شود.  

انتهای پیام


9971158
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مجری طرح گندم گفت: برآورد‌ها حاکی از آن است که امسال میزان خرید به ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزارتن و در صورت شرایط مساعد رطوبت و دما به ۱۱ میلیون تن برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران _کرج _ قزوین و محور چالوس گزارش شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه مرغداران میهن گفت: برآوردها حاکی از آن است که تولید تخم مرغ با افزایش حداقل ۱۰۰ هزارتنی به بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزارتن برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام گروه صنعتی ایران خودرو؛ ظرفیت تولید محصول پژو پارس، از روزانه ۴۰۰ دستگاه در ابتدای سال ۱۴۰۳، به ۷۰۰ دستگاه در روز خواهد رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران گفت: با توجه به فراوانی عرضه و شرایط رقابتی، مغازه‌داران انواع میوه و صیفی را زیر نرخ مصوب عرضه می‌کنند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا جمعه شاهد وزش باد شدید و بارش باران در نواحی شرقی کشور خواهیم بود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس اقتصادی گفت:موضوع پرداخت یارانه‌ها و از جمله یارانه انرژی به مردم و تولیدکنندگان یک ضرورت است به طور کلی یارانه باید در راستای حمایت از کالای داخلی باشد و یارانه به دست مصرف کننده نهایی یعنی افراد برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» با تصویب‌ افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران، حداقل و حداکثر حقوق آن‌ها مشخص شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از توزیع و مصرف ۱۲۶ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بنزین در هشتمین نوروز با رشد ۲۲ درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت:۱۱۰ هزار میلیارد تومان فرار و معوقات مالیاتی در سال ۱۴۰۲وصول شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است