استانی 16:14 - 08 فروردین 1396
رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان قزوین گفت: هیچ موضوعی به اندازه انتخابات با قانون گره نخورده است.

فعالیت ۳۰۰ بازرس در انتخابات استان قزوین

به گزارش ایسنا، «منوچهر حبیبی» در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان قزوین و هیئت نظارت و بازرسی گفت: همه فرآیند انتخابات زیر ذره‌بین دولت و ملت است و هیچ موضوعی هم به اندازه انتخابات با قانون گره نخورده، البته همه امور در ید قانون و در سیطره قانون است.



وی ادامه داد: انتخابات موضوعی خاص‌تر و مهم‌تر از امور دیگر است، چون در معرض قضاوت افکار عمومی قرار گرفته و دوست و دشمن آن را رصد می‌کنند، دوستان منتظر توفیق نظام و دشمنان منتظر ناکامی در آن هستند که دشمنان این آرزو را با خود به گور خواهند برد.



رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان قزوین افزود: هیئت بازرسی استان، شهرستان و سربازرس و بازرسان سه رکن بازرسی هستند که این ارکان تشکیل و سربازرسان و بازرسان مشخص شده‌اند، در امر انتخابات 300 بازرس فعالیت دارند و این هیئت به موجب قانون و به‌عنوان ناظران و بازرسان ویژه وزارت کشور و شخص وزیر تمام مراحل انتخابات را به دقت رصد می‌کنند.



وی خاطرنشان کرد: هیئت بازرسی در کنار عوامل اجرایی و نظارت و ستاد انتخابات به‌منظور حسن روند انتخابات حضور دارند و حضور سه ضلع نظارت، اجرا و بازرسی ضریب خطا و اشتباه را صفر خواهد کرد.



حبیبی یادآور شد: اطلاع‌رسانی و ارائه گزارش‌های لحظه به لحظه توسط مسئولین و دست‌اندرکاران انتخابات در سطح استان و شهرستان‌ها از ایجاد شائبه و شایعه خصوصاً در فضای مجازی جلوگیری می‌کند.



این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شرایط برای حضور همه افراد، جریان‌ها و سلیقه‌ها یکسان است و کسی غیر از این را نمی‌تواند ادعا کند.



وی اظهار امیدواری کرد همه دست‌اندرکاران با تلاش انتخابات را به صحنه همبستگی و اتحاد تبدیل کنند و مطمئنم روز 29 اردیبهشت به‌عنوان برگ زرین دیگری در اسناد انقلاب ثبت و ضبط خواهد شد.

انتهای پیام


8953863
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است