اقتصادی 12:43 - 25 مرداد 1399

توسعه استانی ناوگان خدمات خودرو در محل گروه سایپا

به گزارش بازرگانی مهر به نقل از سایپا به نقل از روابط عمومی امداد خودرو سایپا، عباس فخاریان، با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح خدمات خودرو در محل با استقبال مشتریان گروه خودروسازی سایپا روبرو شده و قرار است همچنان با هزینه ایاب و ذهاب رایگان اجرا شود. همچنین ارائه این خدمت در ۱۲ استان دیگر کشور نیز توسعه پیدا کرده است.

فخاریان افزود: در ادامه اجرا و تکمیل خدمات در محل امداد خودرو سایپا، این طرح در استان‌های قم، زنجان، آذربایجان غربی، اردبیل، خوزستان، همدان، خراسان شمالی، مازندران، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، فارس و یزد نیز توسعه پیدا کرد.

به گفته فخاریان، با شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت دارندگان محصولات گروه خودروسازی سایپا، طرح خدمات خودرو در محل از سوی امداد خودرو سایپا با اجرت و ایاب و ذهاب رایگان اجرا شده که در چهار ماه ابتدای سال جاری، افزون بر ۱۱ هزار خدمت برای مشتریان انجام گرفت.

مدیر عملیات شرکت امداد خودرو سایپا ادامه داد: با توجه به تاکید ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی تا نابودی کامل ویروس کرونا، شرکت امداد خودرو سایپا همچنان طرح خدمات خودرو در محل را با گارانتی خدمات و قطعات و ایاب و ذهاب رایگان به دارندگان و مشتریان محصولات گروه خودروسازی سایپا ارائه می‌دهد.

فخاریان ادامه داد: بازه ارائه خدمات در طرح مذکور تا ساعت ۲۲ است و طرح خدمات قابل ارائه نیز شامل تعمیرات و سرویس تمام خودروهای سواری مشتریان گروه خودرو سازی سایپا است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هموطنان گرامی می‌توانند برای درخواست خدمات خودرو در محل با شماره سراسری ۰۹۶۵۵۰ و یا ۸۴۴۴۴ – ۰۲۱ تماس گرفته و از خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا بهره مند شوند.


10667727
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» ساخت ۴ میلیون واحد نهضت ملی مسکن از سوی دولت برنامه‌ریزی شده که از این تعداد ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد شروع شده و ۵۰۰ هزار واحد هم به متقاضیان تحویل داده شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور زمینه‌ساز صدور هشدار هواشناسی شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سامانه خودنویس گفت: در خرداد ماه سال 1402 اولین قرارداد اجاره در سامانه خودنویس انجام شد و در خرداد ماه امسال هم اولین قرارداد خریدو فروش سامانه خودنویس ثبت می شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز بهبود محیط کسب و کار گفت: از ۲۵ اردیبهشت ماه با توجه به اتمام مهلت الکترونیکی شدن مجوزها هیچ مجوز کاغذی دیگر در بخش های مختلف قابل پذیرش نخواهد بود
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته سربازرس اداره مبارزه با پولشویی بانک مرکزی، سقف تراکنش روزانه غیرحضوری بانکی با افزایش دو برابری به ۲۰۰ میلیون تومان رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته سربازرس اداره مبارزه با پولشویی بانک مرکزی، سقف تراکنش روزانه غیرحضوری بانکی با افزایش دو برابری به ۲۰۰ میلیون تومان رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» ضوابط جدید تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» برخی کالا‌های حوزه‌ جهاد کشاورزی اعلام شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط ثبت‌نام کرده‌اند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: براساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط ثبت‌نام کرده‌اند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر اسبق انجمن تصفیه کنندگان شکر گفت: بنابر آمار در ۶ ماهه نخست سال، مصرف ماهانه شکر به ۲۴۰ هزار تن رسیده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است