استانی 23:25 - 28 مرداد 1398

دختران بسکتبالیست اروند تیم بسکتبال کرمان را شکست دادند

به گزارش خبرنگار مهر، امروز و در چهارمین روز از برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان دختر کشور که به میزبانی هیأت بسکتبال منطقه آزاد اروند در محل سالن کوثر آبادان در حال برگزاری است، تیم منتخب دختران جوان بسکتبالیست با کسب یک پیروزی دیگر گامی دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیکتر شد.

بر همین اساس در دیدارهای امروز، ابتدا منتخب گیلان دیگر مدعی عنوان قهرمانی این رقابت ها، مقابل یزد قرار گرفت و توانست در پایان به برتری ۶۶ بر ۳۳ این بازی را به سود خود به پایان برساند.

در دومین دیدار امروز نیز تیم میزبان این رقابت‌ها (اروند) مقابل تیم بسکتبال دختران کرمان صف‌آرایی کرد و در نهایت این تیم منتخب اروند بود که موفق به کسب پیروزی مقابل تیم حریف آنهم با کسب نتیجه ۵۳ بر ۴۴ شد.

اما در سومین دیدار این روز که میان دو تیم چهارمحال و بختیاری و کردستان برگزار شد،  زاگرس‌نشینان در یک دیدار پایاپای که به وقت اضافه نیز کشیده شد، موفق به کسب دومین پیروزی خود با کسب نتیجه ۷۷ بر ۷۵ شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در روز پایانی این مسابقات از ساعت ۹ صبح دو تیم گیلان و منطقه آزاد اروند برای تعیین تیم قهرمان به مصاف یکدیگر می روند، در بازی دوم نیز تیم یزد به تقابل با کردستان می پردازد و تیم های منتخب کرمان و چهارمحال و بختیاری نیز بازی سوم را برگزار می کنند.


10213419
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است