بازار 15:29 - 11 شهریور 1398

میکروپیگمنتیشن و هاشور ابرو در تهران

میکروپیگمنتیشن و هاشور ابرو دو تا اصطلاحی است که اکثر مردم آنها را با همدیگر اشتباه میگیرند .

میکروپیگمنتیشن چیست؟

 💢 میکروپیگمنتیشن فرآیندی است که با استفاده از آن رنگدانه های معدنی و کاملا طبیعی با استفاده از دستگاه میکروپیگمنتیشن در زیر پوست وارد می شود. معمولا این رنگدانه ها تا دو لایه به زیر پوست نفوذ می کنند.

 💢این روش يک تکنیک پزشکی پیشرفته است و برای ایجاد ظاهری بهتر و یک آرایش نیمه دائمی امن ایجاد شده است نکته قابل توجه این است که برای انجام میکروپیگمنتیشن حتما باید به یک،تکنسین متخصص در این زمینه مراجعه کنید تا نتایج حاصل از آن طبیعی و قابل قبول باشد.

 

 💢 آموزشگاه میکروپیگمنتیشن در تهران و دیگر شهر ها توسط سازمان فنی و حرفه ای و آموزشگاه های آزاد وابسته به این سازمان انجام میشود .اول از همه باید شرایط آموزش میکروپیگمنتیشن را داشته باشید بعد ثبت نام کرده و آموزش میکروپیگمنتیشن در آموزشگاه را به صورت اصولی و حرفه ای آموزش ببینید و مدرک فنی حرفه ای میکروپیگمنتیشن دریافت کنید .

 

مراکز میکروپیگمنتیشن هاشور ابرو در تهران

برای انجام هاشور ابرو در تهران و دیگر خدمات میکروپیگمنتیشن پزشکی و زیبایی به صورت حرفه ای توسط متخصص میکروپیگمنتیشن به سایت ابرو کار abrookar.ir مراجعه نمایید و مراکز معتبر و مجوزدار میکروپیگمنتیشن را در مناطق مختلف تهران و کرج مشاهده نمایید .

 

کاربرد میکروپیگمنتیشن

میکروپیگمنتیشن کاربرد های زیادی در حوزه های مختلف پزشکی و زیبایی دارد که کاربرد آن در حوزه زیبایی خیلی بیشتر از حوزه پزشکی میباشد.

حوزه زیبایی میکروپیگمنتیشن که به آن آرایش دائم هم اطلاق میشود عبارتند از هاشور ابرو ، سایه ابرو ، سایه چشم و خط چشم ، بن مژه ، رژ لب دائم ، اسکالپ سر و نقاط ریز دیگر ...

حوزه پزشکی میکروپیگمنتیشن هم عبارتند از; 1- ایجاد ابرو برای افرادی که در اثر شیمی درمانی برخی موهای خود را از دست داده اند 2- پوشش جای اسکار 3- زخم ها و سوختگی ها 4- پوشش لک 5- شکستگی ابرو 6- ایجاد هاله سینه و ...

 

هاشور ابرو چیست ؟

هاشور ابرو ایجاد خطوط موازی و هم جهت در امتداد ابرو با تزریق رنگدانه توسط دستگاه میکروپیگمنتیشن به منظور برای اصلاح قرینگی ابرو ها ، برای پر کردن قسمتهایی از ابرو که ریزش داشته است .در این روش امکان ایجاد طرح‌ های مو مانند ظریفی هم وجود دارد که حالت ابرو را طبیعی‌تر جلوه می‌دهد و همچنین به این دلیل که رنگدانه در سطح کم‌عمق زیر پوست قرار می‌گیرد، به راحتی می‌توان مدل آن را تغییر داد. و ماندگاری این روش کمتر میباشد و بیشتر افرادی که تمایل به ایجاد تنوع در مدل ابرویشان دارند از این روش استفاده میکنند .

 

آیا هاشور ابرو ضرر دارد؟

هاشور ابرو اگر توسط متخصص ابرو با کمک ابزار های استاندارد و یکبار مصرف انجام شود هیچ ضرری ندارد.هاشور ابرو یک نوع تاتو ایمن میباشد که درصورت استفاده از کارتریج یکبار مصرف هیچ نوع انتقال بیماری از شخص قبلی به شخص دوم متقاضی هاشور ابرو نمیباشد .

 

 


10226679
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» جملات ماندگار از رحمان شاهسواری کینگ نویسنده
بازار
«پارسی نیوز» در صنعت گردشگری و توریستی، رقابت بین افراد حاضر در این حوزه روز به روز افزایش می‌یابد و در حال حاضر هتل‌ها باید بیش از هر زمان دیگری مورد رضایت مهمانان قرار بگیرند. علاوه بر نکات رفاهی و امکانات یا تجهیزات ضروری در هتل‌ها، یکی از حساس‌ترین مسائل ب...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است