استانی 13:22 - 21 فروردین 1399
رئیس مجمع بیمارستانی شهرستان خمینی شهر:
ایسنا/اصفهان رئیس مجمع بیمارستانی شهرستان خمینی شهر گفت: ساخت و تجهیز دو بخش CSR و لندری بیمارستان شهید اشرفی در حال تکمیل است و به زودی به چرخه درمان اضافه خواهند شد.

بخش های CSR و لندری بیمارستان شهید اشرفی افتتاح می‌شود

علی اکبر جنگجو در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به محوریت بیمارستان شهید اشرفی در درمان بیماران مبتلا به کرونا، در خصوص بخش های تکمیل شده این بیمارستان اظهار کرد: اتاق عمل و بخش "آی سی یو" این بیمارستان با ۸ تخت و تجهیزات کامل به بهره برداری رسید و در حال حاضر در حال خدمت رسانی به بیماران کرونایی است.

وی با بیان اینکه دو بخش دیگر به زودی به چرخه درمان بیمارستان اضافه می‌شود در مورد بخش CSR، گفت: ساخت بخش استریلیزاسیون یا CSR بیمارستان با حمایت دانشگاه علوم پزشکی آغاز شد و با توجه به وضعیت بحرانی حال حاضر و نیاز درمانی، خیران به میدان آمدند و آقای حاج هاشمی یکی از خیران خمینی شهری با پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان ساخت بخش CSR را تسریع بخشید و این بخش به زودی تکمیل و افتتاح می شود.

رئیس مجمع بیمارستانی شهرستان خمینی شهر به بخش در حال ساخت لندری و رختشویخانه بیمارستان نیز اشاره کرد و افزود: با همراهی و کمک خیران ساخت این قسمت بیمارستان در حال تکمیل است. تجهیزات این بخش نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی تهیه شده و تا هفته آینده تکمیل، تجهیز و آماده بهره برداری خواهد شد.

وی با اشاره به قول مساعدت شهرداری خمینی شهر برای کمک ۵۰ میلیون تومانی برای تکمیل این بخش گفت: پس از تکمیل و افتتاح این پروژه مهم، تمام بیماران بیمارستان خصوصا بیماران کرونایی می توانند از خدمات رختشویخانه استفاده کنند.

جنگجو در مورد ساخت و سازها و اعتبارات انجام شده در بخش بهداشت و درمان شهرستان خمینی شهر طی سال گذشته، اظهار کرد: در بیمارستان شهید اشرفی بالغ بر ۸ میلیارد تومان و در بیمارستان ۹ دی منظریه حدود ۴ میلیارد تومان از اعتبارات دولتی دانشگاه علوم پزشکی هزینه شده است.

رئیس مجمع بیمارستانی شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه طی ۱۴ ماه گذشته تاکنون بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات از طرف دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به حوزه بهداشت و درمان شهرستان خمینی شهر تخصیص داده شده است، خاطرنشان کرد: به طور متوسط در ۱۴ ماه گذشته ماهانه یک میلیارد تومان دانشگاه علوم پزشکی به بخش درمان این شهرستان اختصاص داده است.

انتهای پیام


10477053
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است