استانی 14:50 - 05 بهمن 1395
معاون اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان:
اردبیل – معاون اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان به برپایی نمایشگاه انقلاب در سه هزار و ۵۰۰ مدرسه سراسر کشور خبر داد.

۳۵۰۰ نمایشگاه انقلاب در مدارس کشور برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود زین‌العابدین بعدازظهر سه‌شنبه در شورای آموزش‌وپرورش اردبیل تصریح کرد: نمایشگاه‌های انقلاب هم‌زمان با دهه فجر و با هدف طرح مطالبات و خواسته‌های دانش آموزان از انقلاب اسلامی برپا می‌شود.

وی افزود: در نمایشگاه‌ها با حضور خود دانش آموزان غرفه‌هایی تدارک دیده شده و با مدیریت خود آن ها مطالبات و آرمان‌ها از انقلاب اسلامی طرح می‌شود.

معاون اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با اذعان به اینکه از این تعداد ۱۰۰ نمایشگاه در ۱۰۰ مدرسه استان اردبیل برپا خواهد شد، متذکر شد: دانش آموزان همواره در طول انقلاب نقش کلیدی داشته و پس از آن نیز نقش قابل‌توجهی در پیشبرد آرمان‌های انقلاب ایفا کرده‌اند.

زین‌العابدین متذکر شد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان به دنبال تبیین این جایگاه است تا علاوه بر اینکه معلم به عنوان قطب تعلیم و تربیت قلمداد می‌شود در کنار آن تأثیرگذاری و تأثیرپذیری گروه‌های همسال نیز در اتحادیه‌ها تمرین و ممارست شود.

وی تاکید کرد: در فرصت دهه فجر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان برنامه‌های غنی تدارک دیده تا به واسطه آن نقش دانش آموزان در پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب تبیین شود.


8708976
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است