سیاسی 11:34 - 08 فروردین 1396
فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: فضای انتخابات را هرگز نباید احساسی کرد و ما هیچ گاه به دنبال ایجاد چنین فضایی نخواهیم بود.

مخالفت محسن هاشمی رفسنجانی با تبلیغ انتخاباتی پیش از از دوره قانونی

محسن هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره کاندیداتوری خود در انتخابات شورای شهر تهران با بیان این که فشار اقشار مختلف اجتماعی اعم از نخبگان و متخصصان مدیریت شهری و جمعی از اصناف برای ثبت نام من در انتخابات بسیار زیاد شده بود، اظهار کرد: تهران نیاز به دمیدن روح تازه‌ای دارد. مردم تهران از معضلات شهری عدیده‌ای رنج می‌برند که برای حل آن نیازمند مدیریت جهادی به معنای واقعی کلمه هستیم. در همین راستا با اراده‌ای محکم به دعوت اقشار اجتماعی و گروه‌های سیاسی برای ورود به انتخابات شورای شهر لبیک گفته و وارد میدان شدم تا به کمک همین مردم و استفاده از تجاربم در حوزه مدیریت شهری بتوانیم طرحی نو در تهران درافکنیم.

وی افزود: روحیه جهادی همراه با خرد جمعی و پرهیز از تصمیمات عجولانه و غیر کارشناسی حلقه گمشده مدیریت شهری است.

هاشمی درباره تبلیغاتی که پس از ثبت نامش در فضای مجازی منتشر شده، گفت: در این باره لازم به ذکر است که بنده هیچ ستادی تشکیل نداده‌ام و تمام این حرکت‌ها به صورت خودجوش بوده و در این خصوص مخالفت صریح خود را با هر گونه تبلیغ قبل از احراز صلاحیت‌ها و دوره قانونی تبلیغات اعلام می کنم.

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: فضای انتخابات را هرگز نباید احساسی کرد و ما هیچ گاه به دنبال ایجاد چنین فضایی نخواهیم بود و همین جا مخالفت خود با تبلیغ احساسی، افراطی یا غیر تخصصی یا غیر منطقی اعلام می‌دارم. باید در هر مرحله و موقعیتی قبل، حین و پس از انتخابات در فضایی منطقی و  چارچوب‌های موجود گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه کارهای تبلیغاتی زمان و فضای خاص خود را می‌طلبد، تاکید کرد: از کلیه عزیزانی که به صورت خودجوش فضای تبلیغاتی برای بنده ایجاد کرده‌اند تقاضا دارم تا آغاز مهلت قانونی تبلیغات برای انتخابات دست نگه دارند.

هاشمی در پایان اظهار کرد: ما باید روحیه قانون‌مداری و جهادی را در تمامی سطوح سرلوحه امورات خود قرار دهیم.

انتهای پیام


8953276
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پی موافقت مجلس شورای اسلامی با تشکیل سازمان سپند وزارت دفاع، پیام تشکر صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرلشکر موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‍‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» گزارش کمیسیون تلفیق درباره جدوال لایحه بودجه ۱۴۰۳ در دستور هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معصومه حائری عروس امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور پارلمانی رئیس جمهور درباره تعطیلی پنجشنبه ها توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ملازهی گفت: ایران و پاکستان در قبال مسائل منطقه‌ای در خاورمیانه دیدگاه‌های مشترکی دارند که در سیاست منطقه‌ای می‌توانیم با یکدیگر هم مسیر باشم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از کارگران و گسترش اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا پرداخته اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت در انتخابات دور دوم مجلس را بسیار مهم تلقی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران کشور قدرتمندی است که هم می‌تواند از جایگاه اقتدار و عزت سخن خود را با دشمنان بیان کند و هم ارتباط خود را با دوستان تداوم و تحکیم بخشد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است