ورزشی 12:07 - 21 تیر 1399

عذرخواهی باشگاه پرسپولیس از بی نظمی در رختکن باشگاه تبریزی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، افشین پیروانی در خصوص انتشار تصاویری از رختکن پرسپولیس بعد از بازی با ماشین‌سازی در رسانه‌ها گفت: به هیچ عنوان قصد توجیه ندارم. شاید برخی به این مسائل اهمیت ندهند و اظهارنظر نکنند اما ما وظیفه خود می‌دانیم‌ قبل از هر اظهارنظری بگوییم اگر قصوری بوده عذرخواهی ما را بپذیرید. در وهله دوم باید بگویم حقیقتا ما برای رسیدت به پرواز عجله داشتیم و شاید این موضوع باعث جمع نشدن برخی وسائل در رختکن بوده. در هر صورت ما پرسپولیس هستیم و باید در همه مسائل و زمینه‌ها برتر و بهترین باشیم.

مدیر تیم پرسپولیس اظهار داشت: اینکه رختکن را تمیز تحویل دهیم اقدامی است که به واسطه زیرذره بین بودن تیم بزرگ پرسپولیس می‌تواند نوعی فرهنگ سازی باشد. ‌بازهم تاکید می‌کنم اگر قصوری بوده عذر ما را بپذیرید.

پیروانی در پایان گفت: جا دارد از میزبانی خوب و شایسته مردم خوب تبریز و باشگاه قدیمی و ریشه‌دار ماشین سازی هم تشکر کنیم. این برد را به هواداران خوب‌مان تبریک می‌گوییم. خوشحالیم که این  روزها می‌بریم و هواداران خوشحال هستند اما ای کاش هواداران هم در استادیوم خاضر بودند. ما البته از دعای خیر آنها محروم نیستیم. شادی برد را با هواداران خوبی که داریم تقسیم می‌کنیم این بردها که انشالله می‌تواند به پوکر قهرمانی ختم شود را به هواداران خوب‌مان و همه پرسپولیسی‌های عزیز تقدیم می‌کنیم.


10612698
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ذوب آهن اصفهان یکی از برترین باشگاه‌های ورزش و فوتبال کشور در سال ۱۴۰۲ درگیر حاشیه‌های عجیبی شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است