گوناگون 15:38 - 29 دی 1400
در این بازدید محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین، میثم پیله‌فروش سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین، شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک، عزیزالله افضلی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین، حسین زکی‌زاده مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری قزوین، سعید نبیل مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین، رضا صفاری سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین و علی‌اکبر نامداری عضو هیئت‌مدیره، امید شاهرخی معاون توسعه محصول سخت‌افزار و امیر افشانی معاون امور مشتریان و فروش شرکت توسن‌تکنو حضور داشتند.

بازدید استاندار قزوین از سایت تولید شرکت توسن‌تکنو

به گزارش ایسنا بنابر اعلام توسن تکنو، چهارشنبه ۲۹ دی‌ماه ۱۴۰۰، استاندار قزوین و جمعی از مدیران ارشد استانی از سایت تولید شرکت توسن‌تکنو در شهرک صنعتی کاسپین قزوین بازدید کردند.

این بازدید با حضور محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین، میثم پیله‌فروش سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین، شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک، عزیزالله افضلی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین، حسین زکی‌زاده مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری قزوین، سعید نبیل مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین، رضا صفاری سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین و علی‌اکبر نامداری عضو هیئت‌مدیره، امید شاهرخی معاون توسعه محصول سخت‌افزار و امیر افشانی معاون امور مشتریان و فروش شرکت توسن‌تکنو برگزار شد.

بازدید استاندار قزوین از سایت تولید شرکت توسن‌تکنو

در ابتدای این بازدید، مهمانان ضمن حضور در بخش فنی مهندسی از نزدیک با محصولات در دست طراحی توسط متخصصان این بخش آشنا شدند. ارایه توضیحات در مورد راهکار احراز هویت و همچنین پرداخت الکترونیک بهای سوخت روی پمپ، بازدید از بخش تعمیرات پایانه‌های پرداخت الکترونیک هوشمند، بخش کنترل کیفیت قطعات پیش از تولید و آشنایی با روش‌های کنترل کیفیت و ارزیابی اجزاء و قطعات مورد استفاده در تولید کارتخوان‌های پرداخت الکترونیک هوشمند و ماشین‌های بانکی صورت پذیرفت. بازدید از خط تولید آداپتور پایانه‌های پرداخت الکترونیک بخش بعدی این بازدید بود.

استاندار قزوین و هیئت همراه در ادامه با ورود به خط پیش‌مونتاژ و سپس خط اصلی تولید کارتخوان‌های پرداخت الکترونیک هوشمند و ماشین‌های بانکی توسن‌تکنو، از نزدیک با روند تولید محصولات در این سایت آشنا شدند. همچنین در انتهای این بازدید، راهکار پرداخت از طریق تشخیص چهره شرکت شاپ روی صندوق فروشگاهی TECHNO E800 برای مهمانان ارایه شد.

بازدید استاندار قزوین از سایت تولید شرکت توسن‌تکنو

این بازدید در حالی صورت گرفت که بیش از ۳ سال از راه‌اندازی سایت تولید شرکت توسن‌تکنو گذشته است و هم‌اکنون عمق تولید داخلی ماشین‌های بانکی به ۵۸ درصد و عمق تولید داخلی پایانه‌های پرداخت الکترونیک هوشمند نیز به ۵۳ درصد رسیده است. برای راه‌اندازی این سایت تولید، بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ثابت انجام شده و سرمایه در گردش این پروژه نیز بالغ بر ۲۵ میلیون دلار معادل ۶۶۰۰ میلیارد ریال می‌باشد. ظرفیت تولید سالانه خطوط افتتاح‌شده، بیش از ۴۲۴ هزار دستگاه انواع پایانه‌های پرداخت الکترونیک هوشمند اندرویدی ثابت، سیار و صندوق فروشگاهی هوشمند ابری است و در حال حاضر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم بیش از ۵۰۰ نفر در فرآیند تولید محصولات این سایت نقش ایفا می‌کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی


11417613
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است