استانی 22:30 - 25 اردیبهشت 1398

تقابلی با جلالی ندارم/امیدوارم بازی خوبی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش پیکان تهران برابر نساجی مازندران در جمع خبرنگاران در محل هیئت فوتبال شهرستان قائمشهر گفت: هیچ حساسیتی در خصوص هیچ اتفاقی در فوتبال تجربه نمی‌کنم و تمام تمرکزم روی هدایت و پیروزی تیمم خواهد بود تا نتیجه خوبی در کارنامه خودم ثبت شود.

وی افزود: البته من مخالف مطرح شدن بحث‌های اینچنینی نیستم، اما حساسیتی روی آن هم ندارم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران با بیان اینکه این نخستین باری نیست که من جایگزین جلالی در تیمی می‌شوم، ادامه داد، پیش از این و در زمانی این جابجایی‌ها میان من و جلالی در تیم‌های پاس، فولاد و سایپا رخ داده و این موارد در فوتبال امروز زیاده دیده شده است.

امیدوارم بازی خوبی شود

فرکی در خصوص مصاف دو تیم پیکان و نساجی مازندران نیز گفت، نساجی در بازی‌های خانگی با وجود آنکه سال نخست حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند، اما با انگیزه‌های خاص خود در دیدار خانگی خود به مصاف حریفان می‌رود.

وی اضافه کرد، امیدوارم هر دو تیم، بازی خوب، باکیفیتی و تماشاگرپسندی را به نمایش بگذارند.

همیشه طرفدار نساجی با تماشاگرانش بودم

سرمربی تیم پیکان تهران با بیان اینکه به طور معمول بازی‌های تیم نساجی را از طریق صداوسیما و پخش زنده‌هایی که داشت دنبال می‌کردم، گفت: قرار گرفتن در مقابل هواداران پرشور تیم نساجی مازندران واقعاً توفیق می‌خواهد که در بازی آخر قسمت شد که در این شهر و مقابل هواداران خونگرم نساجی قرار بگیریم.

فرکی گفت، که واقعاً همیشه عشق مردم به تیم نساجی مازندران ریشه‌ای بوده و واقعاً من طرفدار حضور چنین تیم‌هایی در لیگ برتر هستم.

وی همچنین به تغییرات در کادر فنی دو تیم در این فصل نیز اشاره کرد و گفت، هر دو تیم در طول فصل تغییراتی در کادر فنی داشته‌اند، نکونام در نیم‌فصل اول زحمات زیادی کشید و آقای جلالی در نیم‌فصل دوم به نساجی آمد و درحالی که آقای جلالی در نیم‌فصل اول را در پیکان حضور داشت و شاید قسمت این بود که در روز پایانی و دیدار مقابل نساجی، رودرروی هم قرار بگیریم.

دو تیم نساجی مازندران و پیکان تهران در چارچوب هفته سی ام و پایانی مسابقات امسال لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه پنجشنبه شب در ورزشگاه شهید وطنی قائ مشهر به مصاف هم می‌روند.


10127997
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است