گوناگون 17:06 - 25 مرداد 1399

همایش طلایه‌داران تبلیغ امسال به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام جنتی محب معاون اداره کل اعزام مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه این سازمان هر ساله در آستانه فرا رسیدن محرم همایشی ویژه مبلغان و مبلغات، تحت عنوان «طلایه‌داران تبلیغ» برگزار می‌کند اظهار کرد: امسال به دلیل محدودیت‌های کرونایی این همایش آموزشی به‌صورت مجازی «آنلاین»، با حضور اساتید تبلیغی، از جمله حجج‌اسلام میرباقری، پناهیان، عالی، طائب و قمی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم حضور مبلغین جهادی را در موج اول کرونا فراموش نخواهند کرد اذعان کرد: مبلغان در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا، نقش بسزایی در مواسات و کمک‌های مؤمنانه، کمک به کادر درمانی بیمارستان‌ها و تدفین جان باختگان داشتند؛ محرم امسال نیز مبلغان به صورت جهادی در کنار عزاداران حسینی حضور خواهند داشت تا مراسم عزاداری در سراسر کشور بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شده و زمینه‌ای ایجاد شود تا کمک‌های مؤمنانه و مواسات حسینی گسترش یابد و مشکلات مردم سریع‌تر برطرف شود.

حجت‌الاسلام جنتی محب تصریح کرد: امسال ادارات تبلیغات اسلامی سراسر کشور زمینه اعزام و اسکان مبلغ را در تمام نقاط کشور فراهم خواهند کرد.

معاون اداره کل اعزام مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی خاطر نشان کرد: موضوعات این دوره همایش طلایه‌داران تبلیغ عبارتند از: «هم‌بستگی و مسئولیت اجتماعی»؛ «امتحان عظیم مواسات در آستانه ظهور»، «تحول خواهی و عبور از دوران غرب گرایی»، «گسست اجتماعی دنیای مدرن» و «تحکیم پیوندهای مقدس».

گفتنی است، زمان این همایش مجازی از شنبه ۲۵ مرداد تا ۲۸ مرداد در دو نوبت صبح و عصر برپا می‌شود. حائز اهمیت است که مبلغان و مبلغات می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی برگزاری این همایش مجازی، به آدرس http://mobasheran.org/#mobalegh یا http://shabaketabligh.ir/ مراجعه کنند.


10668375
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است