استانی 21:21 - 25 فروردین 1400

هاشمی از شورای شهر اردبیل استعفا داد

به گزارش خبرنگار مهر، در یکصد و چهل و دومین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل که عصر امروز برگزار شد، درخواست استعفای دبیر اول شورای شهر اردبیل مطرح شد که اعضای شورای شهر با این استعفا موافقت کرده تا یعقوب هاشمی با ترک ساختمان شورای شهر و پارلمان محلی در جایگاه مدیرکلی امور روستایی استانداری اردبیل قرار گیرد.

دبیر شورای شهر اردبیل در آخرین اظهارات خود در جایگاه عضو شورای شهر اردبیل اظهار کرد: بنده ارزش و جایگاه شورا را ممتازتر از مدیرکلی می‌دانم چرا که در این شهر ده‌ها مدیرکل وجود دارد اما اعضای شورای شهر ۱۱ نفر هستند که با اعتماد مردم در این جایگاه قرار گرفتند.

یعقوب هاشمی با عذرخواهی از همه اعضای شورای شهر تصریح کرد: اگر بی‌ادبی مرتکب شدم، از همه عذر می‌خواهم و همه مردم اردبیل بدانند هیچ‌گونه غرض شخصی را در تصمیم‌گیری‌ها و پیگیری‌ها دخالت ندادم.

وی گفت: با تمام وجود در مسیر توسعه، عمران و آبادانی شهر اردبیل قدم برداشته و همواره در دفاع از حق و حقوق مردم و صیانت از آرای آنها تلاش و جدیتی واقعی داشتم.

این عضو شورای شهر اردبیل افزود: همچنان در کنار احترام به شهردار اردبیل، به عملکرد او نقد دارم و جز اولین افرادی بودم که نقادی را در شورا رواج داده و به عنوان یک مد امروز مرسوم است.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: بنده یک روستایی‌زاده هستم و اینکه به کار و مسئولیت روستاها برگشته‌ام، خوشحال هستم و امیدوارم در این جایگاه نیز در خدمت مردم قرار گرفته و از دعای آنها بهره‌مند شوم.

وی اضافه کرد: حوزه فعالیت ما توجه به مناطق محروم است ولی قطعاً از شهرداری و شورای شهر اردبیل در جایگاه و منزلت بالا در خدمت‌رسانی به مناطق محروم استفاده کرده و همواره در این جایگاه نیز حافظ حق و حقوق ملت خواهم بود.

هاشمی بیان کرد: اگر نماینده خوب یا بد برای مردم بودم از همه آنها عذر می‌خواهم ولی به خداوند متعال قسم می‌خورم که در این چهار سال جز خدمت به مردم و حفظ و حراست از حق و حقوق آنها به دنبال هیچ قصد و غرضی نبودم.

وی ادامه داد: اگر در دوره آینده عضو شورا می‌شدم، قطعاً به ماندن شهردار اردبیل در این سمت رأی می‌دادم چرا که معتقدم شهردار اردبیل نیز تلاش و کوششی جدی با حفظ روحیه جهادی و سلامت‌محور دارد.

در پایان این جلسه اعضای شورای شهر با اکثریت آرا به استعفای یعقوب هاشمی از مسئولیت شورای شهر اردبیل رأی دادند تا هوشیار به عنوان عضو علی‌البدل راهی پارلمان محلی شود تا در چهار پنج ماه پایانی شورای پنجم مسئولیت نمایندگی مردم را عهده‌دار شود.


11026193
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است