استانی 16:00 - 06 بهمن 1398
رئیس حوزه هنری گلستان خبرداد:
ایسنا/گلستان رئیس حوزه هنری استان گلستان با اشاره به عملیات بازسازی و تغییرات در سینما عصر جدید گرگان، گفت: با پایان بازسازی و تغییرات، این مجموعه به یکی از مجهزترین پردیس‌های سینمایی شمال کشور تبدیل خواهد شد.

ایجاد ۵ سالن سینما در پردیس سینما «عصر جدید» گرگان

محمود خواجه‌نژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال جشنواره فیلم و موسیقی فجر را در گلستان خواهیم داشت. پیگیر هستیم تا جشنواره تئاتر فجر را هم در استان داشته باشیم.

وی بیان کرد: ۸۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در دهه فجر امسال در گلستان برگزار خواهد شد.

رئیس حوزه هنری گلستان افزود: در ایام دهه فجر برپایی نمایشگاه عکس‌های انقلاب ۵۷، غبارروبی گلزار شهدا توسط هنرمندان در تمام شهرهای استان، برگزاری مسابقه نقاشی، برگزاری شب شعر و عصر شعر متناسب با دهه فجر و با یاد گرامیداشت شهید سلیمانی و برگزاری نشست هم‌اندیشی و آسیب‌شناسی آسیب‌های اجتماعی در مساجد گلستان را خواهیم داشت.

خواجه‌نژاد بیان کرد: ۴۱ قسمت موشن‌گرافی در خصوص دستاورد انقلاب آماده شده که در این ایام از صداوسیما مرکز گلستان پخش خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در مجموعه جدید سینما عصر جدید گرگان، ۵ سالن سینما با حدود ۷۰۰ صندلی ایجاد می‌شود، خاطرنشان کرد: این پردیس سینمایی به یکی از مجهزترین پردیس‌های سینمایی شمال کشور تبدیل خواهد شد.

رئیس حوزه هنری گلستان بیان کرد: برای بازسازی و تغییرات سینما عصر جدید، سه میلیارد تومان اعتبار در نظر گفته شده و تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام


10363390
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است