استانی 19:13 - 13 آذر 1400
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی:
ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث پست فوق توزیع برق شهرک صنعتی سرمایه گذاری خارجی در حال اجراست، گفت: با احداث این پست ۸۰ مگا ولت آمپر به برق این شهرک اضافه می‌شود.

۸۰ مگا ولت آمپر به برق شهرک صنعتی سرمایه‌گذاری خارجی آذربایجان‌شرقی اضافه می‌شود

سیدمرتضی نیرومند اسکویی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به نیاز واحدهای صنعتی در حال توسعه به انرژی برق، ایجاد پست فوق توزیع دایمی این شهرک در دستور کار و اولویت شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی مناسب این طرح افزود: در فاز اول این پست به صورت بخشی از طرح کلی، یک ترانس ۳۰ مگا ولت آمپر احداث می‌شود و در این راستا احداث خط دو مداره ۱۳۲ کیلو ولت در حدود دو کیلومتر رو به اتمام است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: پست ۱۳۲.۲۰ کیلو ولت در فاز نهایی با دو ترانسفورموتور( ۲×۴۰ ) در مجموع به ظرفیت ٨٠ مگا ولت آمپر با اعتبار بیش از حدود ۱۰۰ میلیارد تومان با همکاری شرکت برق منطقه‌ای استان و این شرکت احداث می‌شود.

نیرومند اسکویی ادامه داد: با ادامه روند کنونی، عملیات احداث پست فوق توزیع در شهرک صنعتی سرمایه گذاری خارجی در تابستان سال ١٤٠١ به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام


11350114
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است