استانی 21:47 - 05 آبان 1395
شهردار اردبیل گفت: هم اکنون بیش از 2 هزار نیروی شهرداری اردبیل در آماده باش کامل به سر می‌برند تا با این بحران مقابله کنند.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان شهردار اردبیل در جلسه ستاد بحران در اردبیل افزود: تمام نیروها و اکیپ و دستگاههای شهرداری از شب گذشته در آماده باش کامل هستند و در حال حاضر پاکسازی درختان و معابر شهری ادامه دارد.



وی با اشاره به اینکه بیش از 150 هزار اصله درخت در معابر اردبیل وجود دارد گفت : شهرداری اردبیل به تنهایی قادر به پاکسازی این درختان نیست.



لطف اللهیان از مردم شهر اردبیل خواست تا هر چه زودتر به یاری شهرداری اردبیل بشتابند تا شاهد کاهش خسارت در حوزه معابر شهری و درختان باشیم و مشکلات در این حوزه برای شهروندان به وجود نیاید.



وی تصریح کرد: شهرداری اردبیل از ساعات اولیه بارش برف اقدام به برفروبی معابر و شاخه‌تکانی درختان کرده تا بارش برف سبب بروز مشکلاتی برای مردم نشود و اقدامات با بسیج نیروهای انسانی و ماشین‌آلات شهرداری در سطح شهر همچنان ادامه دارد.





انتهای پیام/گ




8248807
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است