استانی 20:35 - 01 شهریور 1396
به مناسبت هفته دولت؛
بجنورد- نمایشگاه هفته دولت به‌منظور ارائه گزارش عملکرد چهارساله دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی در دولت یازدهم، در بوستان گردشگری بش قارداش بجنورد گشایش یافت.

نمایشگاه دستاوردهای دولت در خراسان شمالی گشایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر امروز چهارشنبه، آیین گشایش نمایشگاه دستاوردهای دولت در خراسان شمالی در محل بوستان گردشگری بش قارداش بجنورد برگزار شد و این نمایشگاه تا هشتم شهریورماه جاری پذیرای عموم مردم است.

استاندار خراسان شمالی در آئین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دولت تدبیر و امید در این استان اظهار کرد: امیدواریم مدیران استانی از این فرصت استفاده کرده و به بیان و ارائه خدمات انجام‌شده در چهارساله اخیر بپردازند.

صالحی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید با شعار آزادی، امنیت، پیشرفت و آرامش کار خود را آغاز کرده و در خراسان شمالی نیز برای تحقق این اهداف تلاش می‌شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر، عنوان کرد: منافقین کوردلی که در روزهای ابتدای انقلاب با رقم زدن حادثه‌های تروریستی ازجمله حادثه هشتم شهریور سعی در سلب آزادی از ملت ایران داشتند.

وی اظهار کرد: حضور هیئت تجاری آلمانی در خراسان شمالی بعد از حادثه تروریستی ۱۷ خردادماه بیانگر امنیت حاکم بر ایران است و باید قدردان امنیتی باشیم که از آن بهره‌مند هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ۶۶ دستگاه اجرایی استان در قالب یک‌صد غرفه، گزارش عملکرد و دستاوردهای چهارساله خود را در معرض دید عموم قرار داده‌اند که برگزاری دیدارهای مردم و مسئولان و پرسش و پاسخ با مدیران اجرایی و برپایی میز خدمت در این نمایشگاه ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده است.


9382966
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است