استانی 18:00 - 04 خرداد 1397

قتل با ضربات سنگ/ قاتل در فیروزآباد دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین ارجمند گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان از طریق مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ از کشف یک جسد در حوالی سد تنگاب این شهرستان مطلع و سریعاَ جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران پلیس آگاهی، پزشکی قانونی و قاضی کشیک ویژه قتل در محل وقوع جرم، مشاهده شد، جسد یک نفر در حالی که سر، دهان و بینی وی دچار خونریزی شده بود، در محل توسط یک چوپان پیدا شده است.

سرهنگ ارجمند ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، علیرغم اینکه هیچگونه مدارک هویتی و وسایل ارتباطی با مقتول نبود، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با جدیت و تلاش خستگی ناپذیر و با انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی هویت قاتل شده و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد گفت: متهم در تحقیقات عنوان کرد ظهر روز حادثه با مقتول به قصد تفریح به سد تنگاب آمده و به دلیل اختلافات مالی با یکدیگر درگیر و پس از وارد کردن ضربه ای با سنگ به سر مقتول، از محل متواری شدم.

وی خاطرنشان کرد: پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.


9790108
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است