استانی 19:50 - 01 آبان 1399
استاندار خبر داد
ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی تجمعات در شهرهای استان تا 10 آبان ماه خبر داد.

اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی تا ۱۰ آبان در کهگیلویه و بویراحمد

“حسین کلانتری” عصر روز پنجشنبه یکم آبان ماه در نود و یکمین نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس استان افزود: ظرفیت بیمارستان ها و مراکز درمانی استان محدود است و در صورتی که ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان ها کم نشود حتما با مشکل مواجه می شویم.

وی تصریح کرد: ابتلا به کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد خانوادگی شده است که باید مراقبت ها و رعایت پروتکل ها بیش از پیش افزایش پیدا کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: آمارها حاکی از پیام های نگران کننده است که در صورت همراهی نکردن مردم شاهد حوادث تلخی در سطح استان خواهیم بود.

کلانتری ادامه داد: آمار فوتی های ناشی از کرونا در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد به شدت در حال افزایش است.

وی تاکید کرد: آرامستان های استان به جهت پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل شوند، تمام مساجد استان از هرگونه تجمع تا 10 آبان ماه خودداری کنند، مراسم تشییع جنازه در استان برگزار نشود و همچنین از برگزاری مراسم ختم پرهیز شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شهرداری ها به خصوص در شهرستان بویراحمد و مارگون بنرها و پارچه نوشته هایی را که برای برگزاری مراسم عزا نصب می شود را جمع آوری کنند.

کلانتری تصریح کرد: فعالیت ها و کلاس های آموزشی در مدارس و دانشگاه ها از طریق فضای مجازی برگزار شوند و مدارس باز باشند اما تنها مدیر و معاون مدرسه حضور پیدا کنند و با حداقل حضور معلمان باشد.

وی اظهار کرد: تجمعات در شهرهای استان تا 10 آبان ماه تعطیل شوند و همچنین از برگزاری عروسی پرهیز شود و هیچ تجمع فرهنگی، آموزشی، هنری، ورزشی، اقتصادی و اجتماعی و در زمینه های مختلف در سطح استان به جهت پیشگیری از شیوع کرونا برگزار نشود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: تعداد تیم های نظارتی که کنترل و بازرسی از وضعیت پروتکل های بهداشتی در سطح استان را بر عهده دارند بیشتر شوند و اماکن و صنوفی که پرخطر هستند شناسایی و طبق قانون با آن ها برخورد شود.

کلانتری در خصوص وضعیت سوخت گیری در پمپ بنزین ها و جایگاه های سوخت بیان کرد: پروتکل های بهداشتی با همکاری شرکت پخش فرآورده های نفتی استان رعایت شود.

وی ادامه داد: دستگاه ها، سازمان ها و ادارت استان ملزم به تامین تجهیزات حفاظتی و بهداشتی برای کارکنان و مجموعه تحت پوشش خود هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تخت های بیمارستانی در شهرستان های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه تهیه و تامین شود تا اینکه نکند در زمانی که تعداد بیماران زیاد شده بیماری بیاید و به علت نبود تخت مجبور شود در محوطه بیمارستان بماند بنابراین باید از هم اکنون تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شود.

به گزارش ایسنا، کلانتری خاطرنشان کرد: لیست مبتلایان کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد که باید در قرنطینه باشند در اختیار فرماندارن، بخشداران، دهیاران و شوراها قرار داده شود و دستگاه های نظامی، انتظامی و امنیتی برای همکاری و رصد این بیمارن اعلام آمادگی کنند.

انتهای پیام


10776154
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است