استانی 19:21 - 25 تیر 1398

مراسم بزرگداشت امام جمعه فقید قرچک برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در مراسم بزرگداشت حجت الاسلام شیخ فضل الله کریم، امام جمعه فقید قرچک که با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و جمعی از مردم و مسئولین در مسجد جامع قرچک برگزار شد، طی سخنانی از خدمات ارزشمند این عالم ربانی تجلیل کرد و گفت: مسجد جامع قرچک، دارالشفا، و بسیاری از کارها و خدمات عام المنفعه در قرچک از جمله آثار مثبت مرحوم کریم است.

وی افزود: امام جمعه فقید قرچک به مدت ۷ سال از محضر آیات عظام نوری، اعتمادی، ستوده و فشارکی (ره) بهره مند شد و ۷ سال نیز در حوزه علمیه نجف اشرف در محضر آیات عظام خویی، حکیم، صدر، شاهرودی، فانی، قزوینی، راستی کاشانی و امام امت دروس کفایه و خارج فقه و اصول را فرا گرفت.

امام جمعه قرچک اضافه کرد: امروز روحانیون و طلاب باید ادامه دهنده راه افرادی همچون حجت الاسلام کریم باشند و در عرصه جنگ نرم دشمن با هوشیاری بتوانند، در برابر نفوذ فرهنگی را بگیرند.


10179551
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است