ورزشی 18:57 - 06 بهمن 1398
هافبک پرسپولیس گفت: امیدوارم مشکلات مالی هرچه زودتر حل شود چرا که بازیکنان هم تا یک جایی قادر به تلاش بدون فکر کردن به این مسائل هستند.

امیری: همه ما دوست داریم فضای فوتبال دوستانه و صمیمی باشد

به گزارش ایسنا، وحید امیری بازیکن پرسپولیس درباره پیروزی امروز (یکشنبه) تیم خود برابر تراکتور گفت: این بازی برای هر دو تیم بسیار حساس بود و هر دو به دنبال پیروزی بودند. دیدارهای پرسپولیس و تراکتور، چه از لحاظ امنیت بازی و چه از لحاظ برخورد بین بازیکنان هیچ‌وقت بازی راحتی نبوده است. با تمام این اوصاف و جدا از حواشی، موفق به پیروزی در یک بازی بسیار حساس و مهم شدیم.

امیری درباره قضاوت داور این بازی گفت: بازی سنگینی بود و نمی‌توان درباره داور قضاوتی کرد.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که درگیری بین هوادارها تا کی قرار است ادامه پیدا کند گفت: من به عنوان بخش کوچکی از ورزش کشور و همچنین بازیکنان تراکتور و پرسپولیس می‌گویم هیچ‌کدام راضی به این اتفاقات نیستیم و دوست داریم فضای فوتبال دوستانه و صمیمی باشد. امیدوار هستم از این به بعد هوادارهای هر دو تیم همت کنند و رابطه دوستانه با هم داشته باشند تا به فوتبال و زیبایی فوتبال بیشتر کمک کنند.

امیری درباره مسائل و مشکلات مالی باشگاه گفت: در حال حاضر تمام کشور مشکلات مالی دارند و ما هم این وضعیت را درک می‌کنیم. ما ورزشکار هستیم و تمام وجود خود را برای باشگاه و تیم می‌گذاریم. قطعا باشگاه هم تمام تلاش خود را می‌کند تا پایبند قرارداد خود باشد. وظیفه ما این است که با تمام وجود برای هوادارها تلاش کنیم و به موفقیت برسیم. با تمام این اوصاف امیدوارم انصاری فرد برای رفع این مشکل تمام تلاش خود را بکند.

او درباره نگرانی بازیکنان از خرید بازیکنان خارجی با وجود عدم پرداخت قراردادها نیز گفت: هیچ‌یک از بازیکنان خود را در این قضایا دخیل نمی‌دانند که بخواهند اظهار نظر کنند. بالاخره تمام تیم‌ها به فکر تقویت خود هستند تا به موفقیت برسند. تمام تلاش هیات مدیره این است که مشکلات حل شود و یک تیم قدرتمند ساخته شود. با وجود این در صدر مشکلات باشگاه، مسائل مالی قرار دارد که همه به بی نظمی بازمی‌گردد و امیدوار هستم این مشکلات حل شود چرا که بازیکنان نیز تا یک جایی توان بازی بدون فکر کردن به مسائل مالی را دارند.

انتهای پیام


10363665
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با شکست جردن باروز مقابل جیسون نولف، قهرمان المپیک و جهان حضور در المپیک پاریس را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی پور این هفته پس از برطرف شدن ورم پایش، زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه استقلال قصد دارد تا یک مدیر خارجی برای آکادمی این باشگاه انتخاب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال قصد دارد در پایان فصل از جمع آبی‌پوشان جدا شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت فوتبال گفت: تیم پرسپولیس در آرامش قرار دارد، اما استقلال همچنان درگیر حاشیه و مشکلات است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید در جدیدترین رنکینگ تیم‌های باشگاهی اروپا همچنان در رتبه های اول تا سوم هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است