استانی 16:12 - 27 دی 1396
استاندار سمنان:
استانداری سمنان با اشاره به مطالبات و انتظارات مردم از نظام و مسوولان، پاسخگویی به این مطالبات را مسلزم یدواحده بودن مدیران ارزیابی کرد و گفت: گرفتاری‌های مردم با تفکر و نگاه جزیره‌ای مسوولان رفع نمی‌شود.

گرفتاری‌های مردم با تفکر و نگاه جزیره‌ای رفع نمی‌شود

به گزارش ایسنا، سید شهاب‌الدین چاوشی، در اولین جلسه درون استانی خود در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان سمنان در شاهرود اظهار کرد: مهمترین رمز پایداری جمهوری اسلامی وحدت، انسجام و همدلی بین مردم و مسوولان بوده و لذا باید در جهت عمق‌بخشی به این همدلی گام برداشت.

وی با اذعان به اینکه با تفکر جزیره‌ای مشکلات مردم حل نمی‌شود افزود: عملکرد مدیران و مسئولان در نظام باید به‌گونه‌ای باشد که اعتماد و عزم آنها در همراهی با حاکمیت دینی راسخ‌تر شود.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان با اشاره به خدمات نظام در چهار دهه اخیر به ظرفیت‌ها و عزم حاکمیت برای خدمت به مردم پرداخت و اضافه کرد: نظام اسلامی افق‌های روشنی از توسعه را به روی این مردم خواهد گشود.

وی با بیان اینکه مدیران باید در تصمیمات خود به گونه‌ای عمل کنند که به همدلی و همسویی تمام گرایش‌ها در استان منجر شود بیان کرد: تصمیم‌گیری‌ها نباید به انشقاق بین نیروهای انقلاب بی‌انجامد.

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان، با بیان اینکه نباید به تخریب ارکان نظام پرداخت گفت: ارکان نظام باید به مثابه ید واحده باشند تا مشکلات مردم و کشور را حل کنند. ضمن اینکه تخریب هرکدام از ارکان نظام به تضعیف مجموعه نظام منتهی می‌شود.

چاووشی بر ضرورت توجه و پاسخگویی به مطالبات و خواست‌های مردم تاکید کرد و با بیان اینکه جمهوری اسلامی نظامی متکی به اراده ملت است، خاطرنشان کرد: امروز چشم‌های دنیا به سوی کشور ما دوخته شده تا کارآمدی نظام را مبنای قضاوت‌های خود قرار دهند لذا باید یدواحده باشیم تا مشکلات را از پیش روی برداریم.

 استانداری سمنان، از این استان به عنوان استانی با ظرفیت‌های متنوع و قابل توجه نام برد و با بیان اینکه مهمترین رسالت مدیران خدمت به مردم است گفت: اقدامات مدیران ارشد استان باید برای آحاد مردم قابل لمس باشد. همچنین مدیران استان باید به موقعیت خاص استان به‌منظور ارائه خدمات بیشتر به مردم توجه ویژه داشته باشند.

 این مقام ارشد اجرایی رفع مشکلات مردم و کمک به توسعه اقتصادی را دو اولویت کاری مدیران در استان برشمرد و افزود: توفیق در این دو بخش نیازمند نظم است و لذا باید نظم و عمل به قوانین نیز یکی از اولویت‌های کاری مدیران در این استان باشد.

انتهای پیام


9642208
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است