سیاسی 17:34 - 13 آذر 1395
زاهدان - ایرنا - نماینده مردم حوزه انتخابیه خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: توافق جدید در حوزه اوپک و موفقیت نفتی با عمل اعضا به تعهدات خود عاملی مهم برای رونق بخشیدن به حوزه اقتصادی کشور خواهد بود.

نماینده مجلس شورای اسلامی: موفقیت نفتی رونق بخش اقتصاد کشور خواهدبود

علی کرد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برجام نفتی امیدی تازه برای دمیدن به اقتصاد کشور در شرایط سخت است.

وی اظهار داشت: این اقدام و موفقیت تازه در شرایط حاضر مرهمی بر عهدشکنی سران آمریکا و تصویب تحریم های ظالمانه علیه ملت و دولت ایران خواهد بود.

نائب رئیس فراکسیون اشتغال و تولید مجلس دهم شورای اسلامی بیان کرد: هر تلاشی که برای رونق بخشیدن به اقتصاد کشور و کمک به بهبود وضعیت تولید و معیشت مردم باشد ستودنی و قابل تحسین است لذا ما این موضوع را به فال نیک می گیریم که در دولت تحرکی بوجود بیاید تا وضعیت اشتغال و تولید و رونق سرمایه گذاری ها سامان یابد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: میزان پایبندی کشورهای عضو اوپک به توافق نفتی دارای اهمیت است و در این راستا باید نوعی اعتماد سازی وجود داشته باشد تا همه کشورها به حق واقعی شان برسند.

کرد گفت: بعد از انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا موج مخالفت ها علیه ایران اسلامی شدت پیدا کرد و تحریم 10 ساله ای در مجلس سنای آمریکا علیه ملت عزیز و دولت ما تصویب شد که قطعا این مبحث بر خلاف تعهدات و توافق در برجام و بدور از توافق های بین المللی است.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی افزود: ایران کشوری سرشار از ثروت ها و سرمایه های ارزشمندی است که بهره گیری از ظرفیتهای آن می تواند گامی مهم برای حل مشکلات جامعه باشد.

حوزه انتخابیه خاش شامل شهرستان های خاش و میرجاوه و بخش نصرت آباد و کورین زاهدان است.

7310 ** 6081 خبرنگار: محمد امین میربلوچزهی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی


8441562
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ابوالفتح گفت: ترامپ و بایدن نسبت به سال ۲۰۲۴ میلادی بسیاری از طرفداران خود را از دست داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران از نیروی دریایی پاکستان برای نجات هشت ماهیگیر ایرانی قدردانی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه معتقد گفت: بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، رشد اقتصادی ۶.۷ دهم درصدی در ۹ ماه اول سال ۱۴۰۲ تحقق یافته است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون کشاورزی گفت: دولت در مهار آب‌های مرزی توجه داشته باشد چون در سیلاب اخیر در سیستان و بلوچستان بیشتر آب‌ها به دریا ریخته شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس غرب آسیا گفت: بعد از جنگ غزه، کابینه نتانیاهو دچار فروپاشی خواهد شد و مجبور است انتخابات زودهنگام برگزار کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر عبداللهیان از سفر رئیس‌جمهور به عشق‌آباد در آینده خبر داد و گفت: امیدواریم در هفته‌های آینده شاهد جهشی در حجم تبادل تجاری بین دو کشور باشیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه که به منظور رایزنی با مقامات عالی ترکمنستان عازم این کشور شده بود، پنجشنبه شب نهم فروردین ماه عشق‌آباد را به مقصد تهران ترک کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به ترکمنستان سفر کرده است، با سردار بردی محمدف رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نوروزی گفت: ایران یکی از معدود کشور‌هایی است که دانش و فناوری جداسازی ایزوتوپ‌ها را به شکل بومی توسط دانشمندان جوان خود کسب کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است