استانی 16:33 - 06 بهمن 1398

۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در استان البرز مستقر می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، نورمحمد فردی بعدازظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان، اظهار کرد: تکلیف دستگاه‌ها در برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص شده است.

وی با تاکید بر اهمیت امنیت، مشارکت مردمی، سلامت انتخابات و رقابت کاندیداها، گفت: همه ادارات و سازمان‌ها مکلف هستند امکانات و تجهیزات خود را در اختیار فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و ستاد برگزاری انتخابات قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به استقرار هزار و ۲۰۰ شعبه اخذ رأی در استان البرز، گفت: یک شعبه برای اقلیت‌های دینی در فردیس و هزار و ۶ شعبه شهری و ۱۹۴ شعبه روستایی در استان مستقر می‌شود.

فردی با اشاره به افزایش ۶ درصدی شعب اخذ رأی، گفت: ۹۰۹ شعبه اخد رأی در حوزه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا مستقر می‌شود که ۷۵ درصد شعبات اخذ رأی استان را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: معادل ۲۵ درصد و حدود ۲۹۱ شعبه اخذ رأی استان نیز در حوزه انتخابیه شهرستان ساوجبلاغ و نظرآباد و طالقان مستقر می‌شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز افزود: هزار و ۱۰۴ شعبه ثابت اخذ رأی و ۹۶ شعبه سیار برای انتخابات منظور شده است.

به گفته فردی ۲۳ هزار نفر به صورت مستقیم در نهادهای نظارتی، اجرایی، بازرسان، مأموران محافظ صندوق در امر برگزاری انتخابات در استان مشارکت خواهند کرد.


10363481
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است