بین‌الملل 09:41 - 06 بهمن 1398

عربستان به دنبال عادی سازی روابط با صهیونیستها است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، محمد عبدالسلام سخنگوی انصار الله یمن به شدت از اقدامات محمد العیسی دبیرکل انجمن موسوم به «اتحادیه جهان اسلام» و مسئولان سعودی انتقاد کرد.

وی تصریح کرد: اقدامات العیسی در خصوص عادی سازی روابط با صهیونیستها به اسم اسلام، محکوم است.

عبدالسلام هم چنین تاکید کرد: اقدامات عربستان در راستای استفاده ابزاری از اسلام به نفع استعمارگران است. ما خواهان توقف این اقدامات هستیم.

لازم به ذکر است که روز پنجشنبه العیسی در مراسم هفتاد و پنجمین سال آزادی زندانیان از اردوگاه آشویتس در لهستان بازدید کرد.

هیأتی محمد العیسی را که پیش‌تر وزیر دادگستری عربستان نیز بوده در این مراسم همراهی کردند.

فیلمی از العیسی در شبکه‌ های اجتماعی پخش شد که او و همراهانش را در حال برپایی نماز در این اردوگاه نشان می‌داد که با واکنش تند برخی کاربران مواجه شد.

«آویخای ادرعی‌» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در توییتی نوشت: این اسلام واقعی است! نماز و دعای روحانی سعودی محمد آل عیسی و هیأت همراهش برای قربانیان یهودی هولوکاست در اردوگاه آشویتس را تماشا کنید.


10362287
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» با انتشار برخی گمانه‌ها درباره حادثه پل بالتیمور پلیس اف بی آی آمریکا تحقیقات را در مورد برخورد کشتی و ریزش پل آغاز کرده است.  
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور روسیه و همتای ایرانی او در تماسی تلفنی درباره حمله اسرائیل به ساختمان کنسولی ایران در دمشق و حمله تلافی‌جویانه ایران گفت‌وگو کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور کلمبیا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اسرائیل در واکنش به حمله ایران، کشتار کودکان و نقض قطعنامه آتش‌بس شورای امنیت سازمان ملل را ادامه می‌دهد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور آرژانتین در ادامه چاپلوسی و تملق‌گویی خود برای مقامات رژیم صهیونیستی حمله ایران به اسرائیل را محکوم کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» تحقیق کنندگان سازمان ملل درباره حمله هفتم اکتبر از کارشکنی اسراییل در روند تحقیقات خبر می‌دهند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت خزانه‌داری آمریکا به بهانه حمله ایران به اسرائیل قصد دارد تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک مقام صهیونیست با اشاره به حمایت آمریکا از این رژیم در مقابله با عملیات ایران گفت: بخش اطلاعات ما در ارزیابی حمله ایران اشتباه کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» تارنمای اندیشکده انگلیسی چتم‌هاوس نوشت اقدام تنبیهی ایران برای رژیم صهیونیستی تا حد زیادی موفقیت‌آمیز بود و توانمندی ایران را نشان داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» هزاران شهرک‌نشین درپی پاسخ تنبیهی ایران پشت مرز‌های مصر تجمع کرده و درصدد خروج از اراضی اشغالی هستند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد نیرو‌های مسلح ما همیشه آماده پاسخگویی به هر تهدیدی در هر مکان و زمان هستند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است