استانی 19:53 - 20 مرداد 1399

طرح نظارتی ویِژه کالاهای اساسی در یزد آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا علمداری یزدی بعدازظهر امروز در جلسه هماهنگی اجرای طرح نظارتی ویژه بر کالاهای اساسی و اولویت دار اظهار داشت: این طرح در راستای بخش‌نامه‌های استانی و برنامه ریزی‌های انجام شده با محوریت تشدید نظارت و بازرسی بر کالاهای اولویت‌دار و اقلام اساسی اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: این طرح شامل کالاها و اقلامی نظیر گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، شکر، میوه و تره‌بار، لبنیات، لوازم خانگی، لاستیک، سیمان، ماسک و اقلام بهداشتی می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد یادآور شد: این طرح از امروز در یزد آغاز شده و تا دهم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

علمدار یزدی ادامه داد: ایجاد ثبات و آرامش در بازار، افزایش رضایتمندی مردم و ارتقای اعتماد عمومی، ایجاد زمینه مناسب برای تأمین و توزیع مایحتاج عمومی و جلوگیری از احتکار و امتناع از عرضه به. قصد گران‌فروشی پس از اعلام ضرورت عرضه از سوی مراجع قانونی از مهمترین اهداف نظارتی این طرح است.

وی عنوان کرد: بازرسان این سازمان در هماهنگی با سایر نهادها و دستگاه‌های ذیربط با انجام بازرسی‌های هوشمند در دو نوبت صبح و عصر بر وضعیت بازار کالا و خدمات مشمول در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت متناسب با نیاز بازار نظارت می‌کند.

علمدار یزدی، برخورد با تخلفات در راستای افزایش امنیت اقتصادی، رسیدگی فوری، دقیق و کارشناسی به شکایات و گزارش‌های مردمی را از جمله مواردی دانست که با قید فوریت در دستورکار این سازمان قرار گرفته است.

وی یادآور شد: سامانه ۱۲۴ به منظور دریافت گزارش‌های مردمی در راستای اجرای هر چه بهتر این طرح در نظر گرفته شده است.


10661067
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است