استانی 21:13 - 16 تیر 1401

مدیران اجرایی گناوه در جذب اعتبارات ملی اهتمام ویژه داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری عصر پنج شنبه در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان گناوه اظهار داشت: اعتبارات توزیع شده بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان بر اساس قانون، رعایت حق و حقوق مردم، عدالت و توانمندی‌ها بوده است و بر این اساس برنامه ریزی شده است.

فرماندار گناوه افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان گناوه برای جذب اعتبارات ملی که به استان اختصاص می‌یابد پیگیری مستمر و اهتمام ویژه داشته باشند.

وی گفت: این شهرستان ظرفیت‌های بسیار خوب در زمینه‌های مختلف دارد و انتظار می‌رود که مدیران استانی در اختصاص اعتبارات استانی و شهرستانی سفر رئیس جمهور که در اختیار آنها قرار دارد به این شهرستان نگاه ویژه داشته باشند.

مدیران اجرایی گناوه در جذب اعتبارات ملی اهتمام ویژه داشته باشند

وی بیان کرد: از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای قانون بودجه ۱۴۰۱، ۱۳۶ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان اعتبار به شهرستان گناوه اختصاص یافته است که برای ۱۴۱ پروژه در حوزه‌های مختلف از جمله بهداشتی، ورزشی، آموزش و پرورش، فرهنگ و هنر و زیرساختی در بین ۳۹ دستگاه اجرایی توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: شهرداری‌های گناوه و بندر ریگ نیازمند توجه خاص هستند و انتظار می‌رود سازمان برنامه به این مورد توجه ویژه داشته باشد تا بتوانند تغییر و تحولی در شهرها ایجاد کرد.

فرماندار گناوه گفت: توزیع بودجه‌های مصوب شده بین دستگاه‌ها بر اساس اولویت بندی است و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز اعتبارات دریافتی را بر اساس اولویت بندی در پروژه‌ها مصرف و نظارت دقیق در این زمینه داشته باشند.

وی گفت: استاندار پرتلاش استان با تمام توان در حال رسیدگی به مشکلات استان است و ما نیز باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و پیشبرد کارها به کار ببریم.


11617361
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است