اقتصادی 13:33 - 13 آذر 1400

پرهان تک تضمین کننده کیفیت و خدمات

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، گروه شرکت‌های صنعتی و بازرگانی یاسین در حوزه‌های واردات و فناوری اطلاعات، در سال ۱۳۹۶ اقدام به تاسیس شرکت پرهان‌تک نمود که این شرکت به عنوان یکی از ده شرکت برتر وارد کننده موبایل در ایران، با دریافت مجوز رجیستری از وزارت فناوری ارتباطات و اطلاعات و با واردات قانونی و عرضه‌ی همزمان محصولات گوشی‌های همراه مختلف، نقش بسزایی را در رشد بازار گوشی همراه در کشور ایفا نموده است.

پرهان‌تک همواره سعی نموده تا با ارائه محصولات و خدمات متمایز و با کیفیت و همچنین با تکیه بر نیروی انسانی متخصص و کارآمد، بستر مناسبی را برای رشد و تعالی در حوزه فناوری اطلاعات و تکریم مشتریان خود در کشور فراهم سازد؛ از این رو به منظور توسعه شبکه فروش و خدمات پشتیبانی و گارانتی، درصدد گسترش فعالیت‌های خود در سطح کشور می‌باشد.

کارآفرینی در شرکت پرهان تک

سید مهدی یاسینی یکی از کار آفرینان برتر کشور است که با توجه به نیاز جامعه به اشتغال‌زایی و همچنین پیشرفت مستمر تکنولوژی در عرصه دیجیتال، فرصت را غنیمت شمرد تا به همراه برادران خود در سال ۱۳۹۶ با تاسیس شرکت پردازش هوشمند یاسین (پرهان‌تک) علاوه بر ایجاد بستری مطمئن برای واردات کالای دیجیتال مورد نیاز هموطنانمان از مبادی قانونی، با اخذ مجوزهای واردات و ثبت کالای دیجیتال در سامانه همتا، گامی را در مسیر اشتغال‌زایی جوانان کشور نیز بردارد و برای جوانان جویای کار در حوزه دیجیتال ایجاد اشتغال نماید.

خدمات اصلی پرهان تک

شرکت پرهان‌تک با واردات گوشی موبایل خدماتی از قبیل فروش عمده گوشی موبایل، به زودی خرده فروشی در فروشگاه آنلاین موبایل، ارائه گارانتی اختصاصی و تعمیرات تخصصی گوشی موبایل را در جهت آرامش خاطر مشتریان در سراسر کشور ارائه می‌نماید.

واردات قانونی گوشی موبایل

متاسفانه یکی از مهمترین عواملی که در چند ساله اخیر کشور را متضرر نموده و صدمات فراوانی بر پیکر اقتصاد ملی وارد کرده، موضوع قاچاق و واردات کالاهای تقلبی، غیر استاندارد و همچنین عدم توجه به حقوق مصرف کننده می‌باشد. این موضوع همچنین باعث ایجاد مشکلاتی نظیر افزایش بیکاری و ترویج قاچاق کالا گردیده است و بازار این محصول را نیز دچار اختلال نموده است که پیامدهای آن نیز موجب نارضایتی و عدم اعتماد مردم به عنوان مصرف کننده در جامعه گردیده است.

البته در این مسیر باید به موارد دیگری نیز چون نرخ ارز، تورم، نرخ سود تسهیلات نظام بانکی، نظام بیمه‌ای ناکارآمد اشاره داشت که هزینه آن‌ها روز به روز افزایش یافته است و قدرت ریسک شرکت‌ها را کاهش داده است.

مجموعه اقدامات شرکت پردازش هوشمند یاسین (پرهان‌تک) در سیاست گذاری و برنامه ریزی‌های انجام شده خود در چند سال موجب گردیده تا این شرکت ضمن دریافت مجوز رسمی رجیستری از وزارت

فناوری ارتباطات و اطلاعات، بعنوان یکی از ۱۰ شرکت بزرگ وارد کننده قانونی در کشور تبدیل گردد.

خرید عمده گوشی موبایل

یکی از خدمات اصلی پرهان‌تک، فروش عمده موبایل می‌باشد. اگر به دنبال سفارش عمده گوشی موبایل هستید و نمی‌دانید از کجا خرید کنید به این نکته دقت کنید که خرید از وارد کننده اصلی گوشی به حذف واسطه‌های بازار و کنترل قیمت منصفانه کمک شایانی کرده و در راستای رعایت حقوق مشتری حرکتی ارزنده است.

پرهان تک تضمین کننده کیفیت و خدمات

خرید موبایل از فروشگاه آنلاین پرهان تک

پرهان‌تک قصد دارد در آینده‌ای نزدیک ضمن راه‌اندازی فروشگاه آنلاین خود، علاوه بر استفاده بهینه از منابع موجود، شناخت بهتر نیاز مشتریان، احترام به انتظارات آنها و همچنین تأمین منافع دوجانبه با حذف واسطه‌گری، بستری امن را با هدف ارائه محصولات اصلی با خدمات پس از فروش معتبر فراهم و قدمی دیگر را در راستای مسیر گسترش فعالیت‌های کارآفرینانه خود بردارد.

تعمیرات گوشی موبایل

امروزه تلفن‌های همراه به جزئی جدایی ناپذیر زندگی ما تبدیل شده اند و بسیاری از کارهای روزمره‌مان را از طریق آنها به انجام می‌رسانیم.

پرهان‌تک به شما این امکان را می‌دهد تا تجربه یک تعمیر با کیفیت، با هزینه‌های مقرون به صرفه و سرعت تعمیر سریع گوشی را تجربه نمایید. ما تیمی از متخصصان و تعمیرکاران مجرب را گردهم آورده‌ایم که روزانه در حال خدمات رسانی به مشتریان در جهت کسب رضایت آنها می‌باشند.

پرهان‌تک همواره کوشیده است با تبدیل شدن به یک برند پیشرو در فناوری‌های پیشرفته و ارائه تعمیرات گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، خاطری آسوده را برای مشتریان خود رقم بزند و خیال آن‌ها را از تعمیر سریع و صحیح گوشی همراه راحت نماید.

ما به تعهد خود برای ارائه خدمات حرفه‌ای و سریع در هر زمان و در عین حال حفظ بالاترین کیفیت کار با رقابتی‌ترین قیمت‌ها افتخار می‌کنیم. تعمیر گوشی تلفن همراه در شرکت پرهان‌تک به ۲ روش حضوری و غیر حضوری (از طریق پست) انجام می‌پذیرد. ضمناً ما برای تعمیرات از باکیفیت‌ترین قطعات استفاده می‌کنیم که دارای ضمانت می‌باشند.

گارانتی پرهان تک

امروزه یکی از دغدغه‌های اصلی مردم برای خرید گوشی موبایل گارانتی می‌باشد. اگر سری به بازارهای گوشی موبایل بزنید حتماً با جملات " گارانتی در ایران بی معناست یا گارانتی که اهمیتی ندارد و …" مواجه می‌شوید. این جملات تلاش فروشندگان برای دور کردن توجه شما از انتخاب معتبر است. اما انتخاب یک شرکت گارانتی متعهد نسبت به حقوق مشتریان می‌تواند به یک خرید با اطمینان و هوشمندانه منجر شود. پرهان‌تک با ارائه گارانتی محصولات خود همواره برای جلب رضایت مشتریان خود تلاش می‌کند تا خدماتی ارزنده به مشتریان خود ارائه دهد.

پرهان تک تضمین کننده کیفیت و خدمات

ستعلام اصالت گوشی موبایل

پرهان‌تک برای واردات گوشی‌های هوشمند به کشور تمامی مراحل قانونی را طی کرده و از فروشندگان بین‌المللی معتبر برای خرید کالاهای دیجیتال اقدام می‌نماید. لذا تمامی محصولات دارای ضمانت اصالت هستند که از طریق سامانه همتا تایید شده و قابل استعلام و پیگیری است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


11349421
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل سازمان سرمایه گذاری خارجی گفت: ۵ میلیارد و ۵۳۱ میلیارد دلار در سال گذشته سرمایه گذاری مصوب و خارجی داشته ایم که طی سال‌های گذشته با پایش‌های صورت گرفته این میزان افزایش یافته است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر انجمن انبوه سازان مسکن کشور گفت: ایجاد فضای کسب‌وکار برای سازندگان بخش خصوصی و مردم در بخش مسکن برای تحقق شعار امسال بسیار حائز اهمیت است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل بندر شهید رجایی گفت: با توجه به سرویس و تعمیرات تمامی شناور‌ها امسال از ابتدای اجرای طرح نوروزی هیچ شناوری از سرویس خارج نشد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: مقدار صادرات آبزیان و محصولات شیلاتی در ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۲ حدود پنج میلیون و ۱۸۶ هزار تن بوده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در محور کرج _ چالوس و محور هراز نیمه سنگین گزارش شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل راه وشهرسازی گفت: کاهش مدت زمان ساخت و هزینه مسکن از طریق واگذاری اراضی به مردم امکان پذیر خواهد شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر نفت ­گفت: با الکترونیکی شدن خدمات صدور کارت‌های سوخت تا پایان اردیبهشت، ­ زمان تحویل این کارت‌ها از یک ماه به یک هفته کاهش می‌یابد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: تاییدیه اتحادیه اروپا و ایکائو برای مدیریت سوخت در پرواز‌های بین المللی اخذ شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نوسازی بافت‌های فرسوده امسال به طور قطع از طریق مشارکت‌های مردمی محقق خواهد شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) موفق به اخذ تاییدیه اتحادیه اروپا و ایکایو (سازمان بین المللی هوانوردی) برای مدیریت سوخت در پرواز‌های بین‌المللی شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است