ورزشی 11:03 - 03 اسفند 1397
سرمربی تیم گیتی پسند پس از صعود تیمش به فینال مسابقات گفت: در این چهار بازی که با ملی حفاری انجام دادیم این بازی بیشترین کیفیت را داشت و می خواهیم جشن را در همین سالن برگزار کنیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند: می خواهیم جشن قهرمانی را در اصفهان برگزار کنیم

به گزارش ایسنا، رضا لک پس از پیروزی تیم گیتی پسند برابر ملی حفاری اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود. تا زدن گل سوم بازی پایاپایی بود. در این چهار بازی که با ملی حفاری انجام دادیم این بازی بیشترین کیفیت را داشت. هفته گذشته اتفاقاتی افتاده که تیم تحت تأثیر قرار گرفته بود.

وی ادامه داد: سعی کردیم از ابتدا فشار را به تیم حفاری وارد کنیم و از توپ اول این کار را انجام دادیم. از همه هواداران و بازیکنان تشکر می‌کنم که از جان مایه گذاشتند.

لک همچنین افزود: امروز راجع به فوتسال نمی‌شود حرفی زد. اگر حرف بزنیم برایمان مشکل ایجاد می‌شود. عملاً بعد از لیگ وارد بازی‌های حذفی شدیم. اسم‌این پلی آف نیست. این قضیه نوینی است و مسائلی که می‌بینیم و حواشی ایجاد شده، حاصل همین اتفاقات است. خدا را شکر به فینال رسیدیم.

وی در خصوص بازی فینال با تیم مس اظهار کرد: مس تیم متفاوت و بزرگی است و سبک بازی آنها فرق می‌کند. برای آن بازی بازیکنان را ریکاوری خواهیم کرد و برنامه ریزی می‌کنیم. سعی داریم بازی با کیفیتی در تبریز انجام دهیم.

وی ادامه داد: مصاحبه‌های من در همه سایت‌ها وجود دارد. بی ادبی نکردم و باخت هفته گذشته را گردن گرفتم و به مسائل حاشیه‌ای مربوط نکردم. فکر کردم ناظری که در سالن بود می‌توانست بهتر عمل کند و به این موضوع اشاره کردم و اینکه آیا دلیل دیگری دارد یا خیر باید در کمیته انضباطی حاضر شویم ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

به گزارش ایسنا، گیتی پسند که در بازی رفت با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل حفاری اهواز شکست خورده بود در دیدار برگشت در سالن پیروزی اصفهان با نتیجه پنج بر صفر به برتری رسید و با تفاضل گل بهتر راهی فینال شد.

انتهای پیام


10061025
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس از پرداخت ۱۰ درصد دیگر از مطالبات معوقه بازیکنان سرخپوش خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: حضور یک سرمربی از استان خوزستان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی کشتی فرنگی حق این استان است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال یوکوهاما مارینوس ژاپن با برتری برابر اولسان اچ دی کره‌جنوبی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ممکن است حق امضا از خطیر در باشگاه استقلال گرفته شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال ازبکستان با پیروزی ۲ بر یک مقابل ویتنام به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ صعود کرد و حریف ایران شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» براساس تصمیم هیئت مدیره تراکتور، حمید مطهری به کادر فنی ملحق و به عنوان دستیار اول سرمربی معرفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی ووشو ایران در روز نخست مسابقات انتخابی جام‌جهانی به ۱۰ مدال رنگارنگ دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سید معین تقوی یک طلای دیگر برای کاروان ووشوی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی به ارمغان آورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی نمایندگان کشورمان در بخش ساندا به مدال طلای مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو دست یافتند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است