استانی 09:11 - 05 بهمن 1398
رئیس جامعه‌المصطفی(ص) در گفتگو با ایسنا:
ایسنا/قم رئیس جامعه‌المصطفی(ص) گفت: محور مقاومت قطعا با شهادت سردار سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس تقویت خواهد شد.

محور مقاومت با شهادت سردار سلیمانی تقویت خواهد شد

حجت‌السلام والمسلمین علی عباسی در گفتگو با ایسنا با بزرگداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت عنوان کرد: آینده محور مقاومت، با خون شهید سلیمانی و برادر مجاهد ابومهدی مهندس، تقویت می‌شود.

رئیس جامعه المصطفی افزود: همه دنیا و آزادی خواهان جهان، جنایتی که ترامپ و امریکا انجام دادند را محکوم می کنند و آن را نشانه جنایت و استکبار آمریکا می‌دانند.

وی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی و برادران مجاهد، بیشترین نقش را در ایجاد امنیت برای مردم منطقه و جهان در برابر فتنه تکفیری‌ها داشتند، فتنه ای که خود ترامپ اذعان داشت به دست آمریکا درست شده است.

حجت‌السلام والمسلمین عباسی بیان کرد: منشاء جریان قصی القلب و خونریز و تروریست تکفیری‌ها در منطقه، همان آمریکاست و این دو بزرگوار و همراهان و شهدای محور مقاومت  خطر تکفیری‌هارا از بشریت دور کردند.

وی خاطرنشان کرد: این جنایت بزرگی است که کسی در عین حال رموز و نمادهای مقاومت در برابر تروریسم بین المللی را به شهادت برساند و بعد ادعا کند که این برای ایجاد امنیت است.

رئیس جامعه المصطفی عنوان کرد: یقینا خلاء شهید سردار سلیمانی و امثال ابومهدی مهندس به معنای جایزه دادن به تروریست‌ها و جنایتکاران در دنیاست، البته از امثال ترامپ بعید نیست چنین جایزه‌ای را به تروریستهای جهانی بدهند.

وی تصریح کرد: آمریکا و ترامپ، بنیانگذار و موسس جریان‌های تروریستی در دنیا هستند و به شهادت رساندن سردار مقاومت، نمونه و مصداق آشکار تروریست دولتی است.

انتهای پیام


10360297
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است