گوناگون 10:31 - 01 بهمن 1399
از مهمترین خدمات درمانی، مراجعه به پزشک است که دریافت این خدمات در شهرهای بزرگی مثل تهران همیشه با مشکلات و هزینه‌های هنگفتی همراه است.

پزشک در منزل در منطقه‌ی پاسداران

به گزارش ایسنا،بنابراعلام هوم کا، آیا علائمی از بیماری را دارید و می­‌خواهید که توسط پزشک عمومی یا متخصص ویزیت شوید؟ آیا امکان مراجعه‌­ی حضوری به مراکز درمانی و بیمارستا­ن­‌ها برای شما فراهم نیست؟ می‌دانید که می­‌توانید از خدمات درمانی مانند ویزیت پزشک در منزل خودتان استفاده کنید؟ نگران پاسخ به سوال­‌هایتان نباشید! هوم کا خدمات ویزیت پزشک در منزل پاسداران تهران را ارائه می‌­دهد.

مزایای ویزیت پزشک در منطقه‌ی پاسداران

ویزیت پزشک عمومی در منزل باعث حفظ آرامش بیمار و تسریع روند بهبودی می­شود. امروزه، به علت ترافیک سنگین و مشغله­ های کاری، بیشتر افراد مایل هستند که از خدمات درمانی مانند ویزیت پزشک در منزل پاسداران استفاده کنند.

منتظر ماندن در صف­‌های طولانی برای اخذ نوبت ویزیت و تحمل ترافیک برای رفتن به مراکز درمانی برای بیماران دشوار است، به همین دلیل افراد زیادی تمایل دارند که از خدماتی مانند ویزیت پزشک در منزل استفاده کنند. پرسنل پزشکی در هوم کا، نه تنها رسمی و واجد شرایط هستند، بلکه دارای تجربه زیادی در رابطه با کار با بیماران در هر سن و شرایطی دارند.

ما درک می کنیم که هر بیمار منحصر به فرد است و نیاز به مراقبت شخصی دارد. تیم ما وقت می­‌گذارد تا نگرانی­‌های هر بیمار را بشناسد و برای بهبود اعتماد به نفس، استقلال و سلامت عمومی افراد تلاش می­‌کند.

وظایف پزشک در منزل در منطقه‌ی پاسداران

اگر قصد استفاده از خدمات درمانی مانند ویزیت پزشک در منزل را دارید، بهتر است اطلاع بیشتری از وظایف پزشک در منزل داشته باشید. برخی از وظایف پزشک در منزل پاسداران عبارتند از:

. ارائه­‌ی راهنمایی درباره­ی رژیم غذایی مناسب برای فرد؛

. تجویز دارو و آزمایش برای بیمار؛

. کنترل علائم حیاتی بیمار؛

. انجام معاینات ضروری جهت پیگیری روند درمان.

پزشک در منزل برای افراد مُسن

‏ بسیاری از افراد سالمند به علت مشکلاتی از قبیل کهولت سن یا مشکلات حرکتی امکان مراجعه به صورت حضوری به مراکز درمانی و بیمارستان‌­ها را ندارند. سالمندان تمایل دارند از خدماتی مانند ویزیت پزشک در منزل استفاده کنند‌.‌

مجموعه­‌ی هوم­کا، در این زمینه به افراد مُسن کمک می­‌کند و خدمات درمانی را در منزل ارائه می­‌دهد. هوم کا خدماتی از قبیل ویزیت پزشک در منزل را به ساکنین پاسدارن ارائه می­‌دهد.‏

پزشک در منزل برای کودکان

بسیاری از کودکان به علت ترس دوست ندارند که به مراکز درمانی مراجعه کنند، به همین دلیل خانواده­ ها تمایل دارند که از پزشک به منزل خودشان مراجعه کرده و در منزل خودشان کودکان را معاینه و ویزیت کند.

مراکزی در تهران وجود دارند که خدماتی از قبیل اعزام پزشک به منزل را ارائه می‌­دهند؛ هوم کا یکی از این مراکز است که خدمات درمانی و مراقبتی را در منزل خود افراد برای رفاه حال شهروندان تهرانی ارائه می­‌دهد.

اگر ساکن منطقه‌­ی پاسداران هستید، با ثبت درخواست در وبسایت هوم­کا، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و در اسرع وقت پزشک را برای معاینه ­ی کودک­تان به منزل­تان اعزام می کنند.

پزشک در منزل برای خانم‌­ها

امروزه، ویروس کرونا در سرتاسر دنیا رواج پیدا کرده و باعث بروز نگرانی زیادی برای بیماران و همچنین خانم­‌های باردار شده است. امکان مراجعه ­ی حضوری به مراکز درمانی و بیمارستان­‌ها برای خانم ­های باردار به دلیل شیوع و گسترش ویروس کرونا خطرناک است.

به علت اینکه خانم­ های باردار بیشتر از دیگران در معرض خطر ابتلا به ویروس­ ها و بیماری ­های­ عفونی قرار دارند، به همین علت افراد تمایل دارند که توسط پزشک در منزل خودشان مورد معاینه و بررسی قرار بگیرند.

هزینه ­ی پزشک در منزل در منطقه‌ی پاسداران

نوع خدماتی که توسط پزشک در منزل ارائه می‌­شود روی هزینه­ ی خدمات درمانی در منزل تاثیر می‌گذارد. توجه داشته باشید که پزشک عمومی فقط می‌­تواند خدمات عمومی متناسب با سطح دانش خود را انجام دهد. در صورتی‌که پزشک عمومی تشخیص دهد که بیمار باید به فوق تخصص مراجعه کند، وی را به فوق تخصص ماهر ارجاع می­‌دهد.

پزشک متخصص می­‌تواند درصورت لزوم آزمایشاتی برای تشخیص بهتر بیماری  و مشکل تجویز کند. جهت کسب اطلاع از جزئیات بیشتر درباره ­ی هزینه­ ی ویزیت پزشک در پاسداران می‌توانید با کارشناسان مجموعه ­ی هوم کا تماس بگیرید.

پزشک در منزل پاسداران با هوم ­کا

اگر ساکن منطقه­ ی پاسدارن تهران هستید و تمایل به استفاده از خدمات درمانی مانند ویزیت پزشک در منزل را دارید، در نظر داشته باشید که تیم هوم­ کا با امکانات و تجهیزات لازم در کوتاهترین زمان به منزل­تان مراجعه کرده و اقدامات مورد نیاز را برای شما انجام خواهد داد.

خانواده­ ی بیمار با انتخاب خدماتی از قبیل ویزیت پزشک در منزل کرج و تهران هوم کا، از جزئیات پروسه ی درمان وضعیت بیمار اطلاع بیشتری پیدا خواهند کرد. برای درخواست این خدمت می‌توانید به وبسایت www.homeca.ir  مراجعه کنید یا با شماره‌ی ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی


10912204
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است