ورزشی 15:28 - 10 مهر 1399

با متمردین در هر جایگاهی برخورد می‌کنیم/ به تیم خود ایمان داریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از  باشگاه شهرداری ارومیه،  پیمان رضایی مدیرعامل این باشگاه در پی دو باخت پی در پی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: قطعا نتیجه‌ای که همه ما و هواداران انتظار داشتیم در این دو بازی رقم نخورد و ما که همه تلاش و برنامه هایمان به خاطر شادی دل هواداران و مردم شریف ارومیه است از دل آزرده شدن هوادارانمان از آنها به عنوان صاحبان اصلی تیم معذرت می‌خواهیم.



رضایی با اشاره به اینکه رقابت های این فصل به اعتقاد همه کارشناسان و سرمربیان بدلیل تعدد تیم های مدعی سخت است گفت:  با یک یا دو شکست نمی‌توان قضاوت در موفق و ناموفق بودن تیمی در این پروسه طولانی بازی ها داشت.  مطمئن هستم که شهرداری ارومیه با عبور از این مرحله سخت در سایه صبوری شما سرمایه های اصلی بر آورنده انتظارات خواهد بود. همانگونه که در همین چند هفته گذشته تیم های بزرگ و پر مهره ای چون سایپا، سپاهان، شهرداری ورامین و فولاد سیرجان هم از شکست مصون نماندند و باز هم نخواهند ماند.



وی افزود : تیم شهرداری ارومیه با هدایت یکی از بهترین مربیان کشور و با حضور بازیکنان تراز اول و ملی پوش در رقابتها حاضر است. قطعا از این دو باخت ناراحت هستیم و باز هم تاکید می‌کنم با رسیدن میثم صالحی و تلاش همه جانبه بازیکنان، کادرفنی و هماهنگ شدن و یکدلی، حمایت کامل خود را همچنان از تیم خواهیم داشت و به تک تک اعضای کادر فنی و بازیکنان ایمان داریم. قدرتمندتر از قبل برای ایجاد شرایط مناسب وعالی برای رویارویی با حریفان تلاش خواهیم کرد.



رضایی افزود: با شکست در این دو بازی تجارب زیادی کسب کردیم و اعضای کادر فنی تیم با تلاش و کوشش بدنبال رفع مشکلات فنی و هماهنگی بیشتر بازیکنان در کارهای تاکتیکی هستند تا بتوانیم زودتر به آن تیمی که همه مردم شهر عشاق دوست دارند در رقابت‌های لیگ برتر در مقابل حریفان ظاهر شود برسیم.



مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه با جان و دل تمامی انتقادها را قبول می‌کنیم و درب باشگاه همیشه به روی همه پیشکسوتان،صاحب نظران و اصحاب رسانه باز بوده است ، تصریح کرد: طبیعی است برخی افراد و جریانات که قبلا امتحان خود را پس داده و از دید مردم و علاقمندان به والیبال کارنامه مردودی دارند با سوءاستفاده از این دو باخت که همانطور در بالا گفته ام  بقیه مدعیان هم از باخت مصون نبوده اند ، با پاشیدن بذر یأس و نا امیدی با هوچی گری و ایجاد تفرقه سعی در رسیدن به مقاصد خود دارند و در این بین انتقاد درست برخی از بزرگان و رسانه‌ها که به قصد خیرخواهی گفته می شود را به جان خریداریم و چراغ راهمان قرار می دهیم.



رضایی ادامه داد : اینگونه تصور نشود که ما خدایی ناکرده در مقابل ضعف های احتمالی بی تفاوتیم ، بلکه طبق روال مدیریتی و بر اساس مکانیزم تشویق و تنبیه با متمردین در هر جایگاهی نیز برخورد می کنیم و به معدود کسانی که سعی دارند عقده‌های شخصی و غرض ورزانه خود در حالی که تیم به آرامش احتیاج دارد و آتش بیار معرکه می شوند، هشدار می دهیم در صورت ادامه‌ی این شرایط از سوی افراد مشخص و منفعت طلب اجازه نخواهیم داد از کاه کوه بسازند و در مقابل تخریب‌ها، توهین‌ها و ... این افراد، بصورت کاملا قانونی از حق مجموعه بزرگ باشگاه شهرداری که متعلق به همه مردم است دفاع خواهیم کرد.



مدیرعامل باشگاه شهرداری در پایان با اشاره به اینکه به زودی با همت کادر فنی و بازیکنان قطعا روزهای خوبی برای تیم والیبال شهرداری ارومیه رقم خواهد خورد گفت: دلمان آزرده است از اینکه هوادارانمان یار همیشگی را در سالن نداریم اما به همان عهدی که در اولین روزهای حضور در لیگ برتر بستیم پایبندیم و برای کسب مقامی در جایگاه شهر عشاق والیبال از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود. به امید روزهای خوش والیبال ارومیه.


10743662
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۲ هدف از ساماندهی محله هرندی و بازار امین‌سلطان را جلوگیری از تخلفات ساختمانی و احیای حق شهروندی و باز کردن مسیر تردد شهروندان اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه های انضباطی مربوط به جام ملت های آسیا و لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ۲۴ ساعت فرصت دارند تا برای صدور مجوز حرفه‌ای اقدام کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آندرتیکر کشتی کچ‌کار معروف برای تبلیغ یک برند در تلویزیون به ایران می‌آید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارلوس آلکاراس اسپانیایی با شکست ناباورانه برابر گریگور دیمیتروف از دور رقابت‌های تنیس مسترز میامی حذف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دارنده مدال طلای شنای قهرمانی آسیا گفت: من به همراه مهرشاد افقری و هومر عباسی شانس کسب ورودی المپیک هستیم. هر کسی می‌تواند با رسیدن به رکورد تعیین شده، ورودی المپیک را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از تحلیگران آمریکایی معتقدند، فضای داخلی ایالات متحده شرایط را برای ایجاد یک جنگ داخلی گسترده در این کشور آماده کرده است و ترامپ می‌تواند طی فرایند انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، نقش تعیین کننده‌ای در بروز این جنگ ایفا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران در واکنش به ناامیدی برخی دوستان از طلایی شدن وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس گفت: مسئولان خیلی قاطعانه حرف زدند ولی امیدوارم اشتباه کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است