استانی 13:13 - 21 فروردین 1399
ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ماکو از کشف و معدوم سازی ۶۹۸ کیلوگرم گوشت قرمز و مرغ غیربهداشتی و تاریخ گذشته در این شهرستان خبر داد.

۶۹۸ کیلوگرم گوشت قرمز و مرغ فاسد در ماکو معدوم شد

حسین عباسی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح آخرین اقدامات شورای هماهنگی پیشگیری و مبارزه با کرونا ماکو از تشدید بازرسیهای بهداشتی در این شهرستان خبر داد و گفت: در بازرسی از اصناف ۶۹۸ کیلوگرم گوشت قرمز، آلایش دامی و مرغ تاریخ مصرف گذشته و غیر قابل مصرف کشف و از چرخه مصرف شهروندان خارج کردند.

وی با تاکید بر اینکه به همت خیرین شهرستان ۱۲۷ بسته گوشت ۲ کیلویی تهیه و به مناسبت عید نیمه شعبان و با نظارت کمیته امداد امام خمینی «ره» بین نیازمندان توزیع شد، افزود: ارزش این کمک خداپسند بیش از ۱۸ میلیون ریال است.

فرماندار ماکو همچنین با اشاره به اینکه تیم پایگاه بهداشتی مرز بازرگان بصورت شبانه روزی مشغول ارائه خدمات غربالگری و مراقبت سندرمیک هستند، افزود: از ابتدای امسال تاکنون نزدیک به ۱۰ هزار مسافر طبق آمار مکتوب، غربالگری و تب سنجی شده اند و بیش از ۵۰۰ نفر آنها مورد نمونه برداری آزمایشگاهی قرار گرفتند.

عباسی از کشف و ضبط ۸۷۰ بطری آب میوه و روغن زیتون تاریخ گذشته، معجون فاقد مجوز بهداشتی در ماکو به ارزش ۶۰ میلیون ریال خبر داد و تصریح کرد: این اقدامات در راستای تشدید نظارت های بازرسان اکیپ مشترک با حضور نمایندگان فرمانداری، پلیس اماکن، صنعت،معدن و تجارت، اتاق اصناف و شبکه بهداشت و درمان صورت گرفت.

انتهای پیام


10477028
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۲۹ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است