سیاسی 15:19 - 28 مهر 1396
امام جمعه سنندج:
سنندج – امام جمعه سنندج ضمن محکوم کردن اقدامات رئیس جمهور آمریکا بر علیه کشورمان، گفت: سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا باعث افزایش وحدت و همدلی بیشتر در میان مردم کشورمان شد.

سخنان نابخردانه ترامپ باعث افزایش همبستگی بیشتر در کشورمان شد

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا عبدالرحمان خدایی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، اظهار داشت: سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا نه تنها اختلافی را در داخل کشورمان ایجاد نکرد بلکه باعث افزایش وحدت و همدلی بیشتر در کشورمان شد.

وی با اشاره به سابقه نحوه برخورد دولت آمریکا با کشورمان در گذشته نیز عنوان کرد: گفتار نامعقول ترامپ اثبات کرد که نگرانی و دغدغه رهبر معظم انقلاب از بدعهدی و دروغگویی سران آمریکا خردبینانه بود و موجب مقاومت همه جانبه ایران شد.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه رئیس جمهور آمریکا با سخنان اخیر خود به دنبال ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان نظام اسلامی بود، گفت: سخنان نابخردانه رئیس جمهور آمریکا موجب افزایش اتحاد و همبستگی هرچه بیشتر و مقاومت همه جانبه ملت ایران در برابر زیادخواهی آنان شد.

وی به محکومیت این نوع برخورد رئیس جمهور آمریکا در سخنانی اخیر خود از سوی همه گروه ها و جریان های سیاسی و مذهبی، گفت: جامعه روحانیوت، شورای افتاء و امامان جمعه و جماعت کردستان انزجار خود را از سخنان ترامپ اعلام کرده و حمایت همه جانبه خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران به عنوان یکی از پشتوانه‌های اصلی انقلاب اعلام می‌کنیم.

ماموستا خدایی بیان کرد: بدون شک مردم کشور ما همچنان آگاه و بیدار در صحنه حضور دارند و این حضور آنها تمامی توطئه های دشمنان را نقش بر آب می کند و به همین دلیل است که دشمن حسابی عصبانی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خطبه های نماز جمعه سنندج به نعمات خداوند متعال اشاره کرد و افزود: خداوند تبارک و تعالی در آیات قرآن دلیل آسمانی را به ما نشان می‌دهد و با نشانه‌های زمینی نیز حق بودن کتاب آسمانی را به انسان‌ها نشان می‌دهد.

امام جمعه سنندج به آیاتی از قرآن کریم در خصوص لزوم تدبر در خصوص خلق جهان اشاره کرد و یادآور شد: خداوند در سوره نحل آیاتی را برای ما فرستاده که تفکر و تدبر در این آیات برای هر انسانی کافی است که وجود پروردگار را درک کند.

وی اظهار داشت: خداوند در این آیه مبارک می‌فرماید، که ما گوشت برخی حیوانات را برای شما حلال کرده‌ایم و وقتی که روی این آیه فکر می‌کنیم می‌بینیم آن بخش که خداوند در بدن حیوان برای انسان حرام کرده است، بر اساس علم پزشکی برای انسان ضرر دارد.

وی همه نعمات‌ بر روی زمین و حرکت و گردش زمین را از دیگر نشانه‌های قدرت پروردگار نام برد و گفت: قطعا اداره این کائنات نیاز به کسی دارد که نیرویی بالاتر از همه نیروها داشته باشد و این امر اگر انسان عاقل و صاحب درک باشد به راحتی وجود خداوند تبارک و تعالی را برایش اثبات خواهد کرد.

ماموستا خدایی با اشاره به ایام هفته استاندار و لزوم توجه به این مهم در جامعه از سوی اقشار مختلف مردم، بیان کرد: استاندارد موجب تامین امنیت سلامت در جامعه می‌شود از این رو فرهنگ‌سازی در این راستا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی گفت: همه ما باید به موضوع استاندارد توجه داشته باشیم، تولید کننده باید تولید استاندارد داشته باشد و مصرف کنندگان نیز باید در زمان خرید به این مهم توجه کنند تا همچنان شاهد توجه به این مسئله مهم در سطح جامعه باشیم.


9487949
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه توضیحاتی را درباره حادثه امنیتی امروز در محل کنسولگری کشورمان در پاریس ارائه داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» بروجردی گفت: ‌نکته مهم این است که الگو انتخاب شده در عملیات وعده صادق الگوی ابر قدرتی بود. ما اعلام کردیم که در بالاترین سطح می‌زنیم و همین کار را هم کردیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان در دیدار با همتای الجزایری خود بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای روابط دو کشور در تمام سطوح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و همچنین اجرایی شدن توافقات فی‌ما‌بین تاکید داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در دیدار با همتای برزیلی خود گفت: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و وفق حقوق بین‌الملل صورت گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در دیدار با همتای برزیلی خود گفت: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و وفق حقوق بین‌الملل صورت گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نشست امیرعبداللهیان با سفرای کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در محل سازمان ملل متحد برگزار شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیرعبداللهیان در واکنش به ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند کشورمان در اصفهان، گفت: حامیان رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در تلاشی مذبوحانه سعی داشتند از شکست مجددشان، پیروزی بسازند؛ در حالی که ریزپرنده‌های ساقط شده هیچ خسارت مالی و جانی در بر ن...
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ایمن الصفدی گفت: اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نگیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ایمن الصفدی گفت: اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نگیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر ایران در اتریش با اشاره به تحریم‌های اخیر علیه کشورمان گفت که اعتیاد به تحریم و تحقیر قوانین بین‌المللی، معرفی کننده آن را مستعد ابتلا به زوال عقل می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است