استانی 20:10 - 01 شهریور 1396
استاندار بوشهر:
بوشهر - استاندار بوشهر گفت: امنیت در استان بوشهر ارتقا یافته است و شاهد افزایش رضایت‌مندی مردم هستیم.

امنیت در استان بوشهر ارتقا یافته است

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی سالاری اظهار داشت: از اینکه مجدد توفیق حضور در جمع  متولیان امنیت استان را پیدا کردم خوشحالم چراکه با حضور خود در جای جای این مرز و بوم باعث امنیت ، آسایش و آرامش هستند.

سالاری  با بیان اینکه نیروی انتظامی استان از فرماندهی تا پایین‌ترین رده برای انجام خدمت و تامین امنیت شبانه روزی تلاش می کنند، گفت: نیروی انتظامی روز به روز توانسته رضایت مردم را بیشتر جلب کند و براساس نظرسنجی‌های رسمی خوشبختانه شاهدیم مردم از نیروی انتظامی احساس رضایت می کنند.

رئیس شورای تامین استان بوشهر خاطرنشان کرد: کار اجتماعی پیچیده تر از آنست که ما در حوزه کار خود یک یا دو بعد را ببینیم، ابعاد فعالیت در این حوزه بسیار متنوع، دارای ویژگی های خاص و حسایت فراوانی است که الحمدالله نیروی انتظامی در این راستا گام های موثری برداشته است.

سالاری اضافه کرد: ما معتقدیم احترام به نیروی انتظامی احترام به امنیت و آرامش مردم است و قطعا خواسته اول مردم امنیت است و در جامعه ای که امنیت نباشد عمران، اقتصاد ، اجتماع و فرهنگ نمی توانند رشد کنند و به خصوص توسعه اقتصادی و عمرانی با مسائل و موانع متعددی مواجه خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه امنیتی که ایجاد می شود بستر کارآفرینی، سرمایه گذاری و اشتغال را فراهم می کند، تصریح کرد: قطعا هیچ سرمایه گذاری در جایی که امنیت نداشته باشد سرمایه گذاری نمی کند و برای مبارزه با معضلات اجتماعی همانند قاچاق کالا نیازمند همکاری همه دستگاه ها هستیم لذا این مهم تنها وظیفه نیروی انتظامی نیست.

استاندار بوشهر، با تقدیر و تشکر از حضور فرمانده نیروی انتظامی در این استان، از سردار حیدر عباس زاده به پاس زحمات شبانه روزی و بی توقع برای ارتقاء امنیت استان قدردانی کرد و انتصاب سردار واعظی فرمانده جدید نیروی انتظامی بوشهر را نیز تبریک گفت.


9382975
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است