ورزشی 13:03 - 27 دی 1396
مظلومی در گفتگو با مهر:
سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: مجتبی جباری زحمات زیادی برای استقلال کشیده و چنین برخوردی با او صحیح نبود.

برخورد با جباری درست نبود/ استقلال با حریف خطرناکی بازی دارد

پرویز مظلومی در گفتگو با خبرنگار مهر با تسلیت جانباختن تعدادی از دریانوردان در حادثه آتش سوزی کشتی سانچی، در ارزیابی اش از عملکرد آبی پوشان با سرمربی آلمانی گفت: شفر در روند کار تیمی استقلال تغییرات مثبتی انجام داده و مطمئن هستم در آینده ای نزدیک عملکرد بهتری از خود ارائه خواهد داد اما در تعویض هایش برابر سایپا می توانست هجومی تر این کار را انجام دهد تا تیم در لاک دفاعی فرو نرود.

سرمربی پیشین استقلال در ادامه گفت: در مراجعه ای که به باشگاه داشتم به طور اتفاقی با شفر روبرو شدم و با او دقایقی در خصوص مسائل فنی استقلال صحبت کردم و شفر از من استقبال خوبی به عمل آورد و خواست تا بیشتر در کنار او باشم و حتی در تمرینات هم حضور پیدا کنم اما به او گفتم اینجا ایران است و با آمدن من دچار حاشیه خواهید شد اما آنچه در توان دارم برای موفقیت تیم بکار خواهم بست.

وی تاکید کرد: شفر متعجب بود که من ۲۸ سال است در استقلال هستم و هم به عنوان بازیکن، هم سرمربی فعالیت کردم و از من خواست که حتما با او به شهرستانها بروم و در کنارش باشم.

مظلومی در خصوص دیدار آبی پوشان برابر پدیده مشهد که روز جمعه برگزار خواهد شد گف: پدیده مشهد از مربی با دانشی سود می برد اما در هفته های اخیر دچار افت شده و تمرکز خود را از دست داده است البته این تیم خطرناک است و استقلال نباید فکر کند به راحتی می تواند این تیم را شکست دهد. آبی پوشان با توجه به اینکه هواداران بسیاری در مشهد دارند میزبان این بازی هستند و اگر در شرایط روحی خوبی باشند می توانند پدیده را شکست دهند.

سرمربی پیشین استقلال در خصوص فسخ یک طرفه قرارداد مجتبی جباری هم گفت: در جریان کامل این موضوع نیستم اما جباری بازیکن بزرگی است و سالها برای تیم ملی و استقلال زحمات زیادی کشیده و این برخورد با او درست نبود. وی یکی از بهترین هافبک های فوتبال ایران است و حتی می توانست تا پایان فصل به استقلال هم کمک کند اما نمی دانم چرا چنین رفتاری با او صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: اگر می دانستم قرار است چنین اتفاقی برای جباری بیفتد حتما با افتخاری صحبت می کردم و اجازه نمی دادم که با این بازیکن بزرگ فسخ قرارداد کنم. متاسفانه وقتی بازیکنان جوان این رفتار را ببینند به فکر فرو می روند که حتما در آینده هم چنین بلایی سر آنها خواهد آمد.

مظلومی خاطرنشان کرد: با من که ۲۸ سال در این تیم بودم رفتار خوبی صورت نگرفته و من در حالی که سرمربی تیم بودم به یکباره برکنار شده و جانشین برایم انتخاب شد و سه هفته پیش به خاطر اینکه مشکلی برای استقلال پیش نیاید شخصا به استقلال رفتم و قراردادم را فسخ کردم. امیدوارم راهی پیدا شود تا مشکل بین جباری و مسئولان تیم حل شده و او بتواند دوباره به استقلال بازگردد اگرچه این کار محال است.

سرمربی پیشین استقلال در پایان و در پاسخ به این سئوال که گفته شده است که مسئولان پیکان با شما برای سرمربیگری پیکان صحبت کرده اند، گفت: چنین چیزی صحت ندارد و تنها یک تیم لیگ یکی به من پیشنهاد داد اما من نپذیرفتم و احساس می کنم الان نیاز به استراحت دارم.


9642778
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ذوب آهن اصفهان یکی از برترین باشگاه‌های ورزش و فوتبال کشور در سال ۱۴۰۲ درگیر حاشیه‌های عجیبی شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است