اجتماعی 16:32 - 06 خرداد 1401

تشکیل کمیته بررسی دسترسی‌های بزرگراه‌های شمال تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا حاجوی شهردار منطقه یک در نشستی که با حضور سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ و علیرضا اسفراینی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه برگزار شد با تاکید بر محوریت اصلی اقدامات منطقه در راستای ساماندهی ترافیکی اظهار کرد: بزرگراه صدر، مدرس و چمران از جمله بزرگراه‌های پرتردد منطقه هستند که برای روان سازی ترافیک و ایجاد ایمنی بیشتر نیاز به بازنگری مجدد همه دسترسی‌ها دارد. بنابراین مقرر شد که کمیته‌ای برای بررسی و روانسازی تردد در بزرگراه‌های منطقه و به خصوص بزرگراه شهید آیت الله صدر تشکیل شود و نتیجه اش تا سه هفته آینده مورد بررسی مجدد قرار بگیرد.

وی همچنین در جلسه بررسی مشکلات ترافیکی منطقه یک به اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۰ و دو ماه اول سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و افزود: برخورد با تخلفات ساکن ترافیکی نیازمند اجرای طرح‌های اصلاح هندسی بود که شهرداری با جدیت موفق شد شرایط ویژه برای برخورد با تخلفات ساکن ترافیکی و روانسازی حرکت را با کمک پلیس راهور انجام بدهند که اقدامات انجام شده شهرداری منطقه یک مورد تقدیر فرمانده پلیس راهور قرار گرفت و همچنین طرح فضاسازی وسط خیابان شهیدباهنر حدفاصل میدان نیاوران تا سه راه یاسر جهت تفکیک تردد غربی و شرقی خودروها و اقدامات دیگری که در این راستا در نواحی ۲ و ۳ شهرداری منطقه یک انجام خواهد شد نیز مورد بررسی قرار گرفت.

شهردار منطقه یک در این نشست طرح خیابان شهرداری و زیرگذر میدان تجریش را کار ویژه اصلی منطقه دانست و گفت: توسعه دسترسی‌ها، اجرای پارکینگ‌های رو سطحی و زیر سطحی در میدان تجریش و بحث ویژه زیرگذر میدان تجریش از جمله طرح‌های مهم در منطقه یک است و مقرر شد مطالعات کارشناسی و اطلاعات تکمیلی این پروژه نیز توسط شهرداری منطقه یک و همکاران پلیس راهور در مدت ۲ هفته انجام و نتیجه اش به اطلاع هیأت رئیسه برسد.

وی ادامه داد: پروژه دیگر در منطقه یک، مربوط به بازگشایی کنارگذر زندان اوین بود که توجه ویژه می‌طلبد و در این جلسه فرمانده پلیس راهور تهران بزرگ مساعدت برای همکاری در راستای این هدف را اعلام کردند.

در پایان حاجوی به بیمارستان شهدای تجریش در منطقه به عنوان پروژه مهم یاد کرد و افزود: یکی از مسائل مهم منطقه بیمارستان شهدای تجریش است. پارکینگ بیمارستان با مشکل کمبود جای پارک مواجه است و این مهم می‌طلبد اقدامات ویژه ای برای ساخت پارکینگ انجام شود. اکنون بیمارستان به دلیل کسری پارکینگ و نبود جای پارک به تعداد کافی تهدید ترافیکی برای منطقه و شهر تهران به شمار می‌آید.


11575162
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای از سوی ستاد نوروزی، جزئیات خدمات‌رسانی در این روز‌ها و عملیات‌های امدادی این نهاد را تشریح و استان‌هایی را که بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند، معرفی کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرهنگ سیدرضا جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح امنیت محله محور پلیس و پاک سازی نقاط جرم خیز، خبر داد و گفت: ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری شدند. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه دو مالخر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق انباری منازل مسکونی در شمال شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از نجات خانم ۳۵ ساله که در ارتفاعات دربند دچار ضعف و بیحالی و افت فشارخون شده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است