بازار 20:59 - 01 آبان 1398

دندانپزشکی زیبایی و خدمات مرتبط با آن

 

آیا شما نیز به دنبال مراجعه به دندانپزشکی زیبایی می باشید؟ آیا می دانید که چه خدمات متفاوتی در کلینیک های دندانپزشکی ارائه می شود؟ از شما دعوت می شود که ما را تا آخر مقاله پیش روی خود همراهی نموده و اطلاعات بسیار جالبی را در خصوص اصلاح طرح لبخند به دست بیاورید. دندانپزشکی زیبایی یکی از مهمترین شاخه های دندانپزشکی می باشد که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد در جهان سراسر واقع شده است. توجه داشته باشید که زیبایی دندان ها و سلامت دهان از مهمترین آیتم هایی می باشد که می توانید در جذاب و زیباتر به نظر رسیدن افراد سهم بسیار بالا و اصلی را ایفا کند. لازم به ذکر است که داشتن دندان های سفید و مرتب می تواند اعتماد به نفس بسیار بالایی را برای افراد به ارمغان بیاورد و همین امر نیز سبب شده است تا میلیون ها نفر در سراسر جهان به دنبال خدمات مختلف دندانپزشکی زیبایی باشند. از مهمترین و پرطرفدارترین خدماتی که می توانید در کلینیک های دندانپزشکی زیبایی از آنها بهره مند شوید می توان به موارد زیر اشاره داشت:

 

 

 

  • لمینت
  •    اصلاح طرح لبخند
  • باندینگ
  • ارتودنسی
  •  ایمپلنت
  • کامپوزیت
  • روکش دندان
  • تغییر شکل لثه
  • سفید کردن دندان

 

افراد می توانند با توجه به مشکلی که دارند یکی از بهترین و مناسب ترین خدمات را در این زمینه انتخاب کرده و با مراجعه نزد یک دندانپزشک بسیار متخصص اقدام به درمان دندان های خود داشته باشند. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد برخی از خدمات ارائه شده در کلینیک های دندانپزشکی توضیحاتی را ارائه دهیم.

 

لمینت

یکی از پرطرفدارترین و بهترین خدماتی که در زمینه دندانپزشکی زیبایی وجود دارد، لمینت می باشد که در این روش درمان با استفاده از ترکیب کردن چند ماده می توانند یک لایه بسیار نازک سرامیکی را تهیه کنند و آن را بر سطح دندان نصب نمایند. توجه داشته باشید که لمینت می تواند با توجه به شکل، اندازه، نوع دندان و رنگ آن، انواع بسیار متفاوتی را داشته باشد. این ماده ی سرامیکی با استفاده از یک چسب بسیار قوی بر روی سطح دندان شما نصب می شود و زیبایی و جذابیت بسیار خاصی را برای دندان هایتان به ارمغان می آورد. از این روش درمان می توان برای تیره ترین دندان ها نیز استفاده کرد و آنها را نیز سفید و زیباتر جلوه داد. این ماده هیچ گونه آسیب مضری را برای سلامتی بیماران نخواهد داشت و این از بزرگ ترین مزیت های استفاده از آن می باشد.

 

ایمپلنت

ایمپلنت از دیگر جالب ترین و بی نظیرترین خدمات ارائه شده توسط دندانپزشکی زیبایی می باشد که بسیاری از افراد علاقه مندی زیادی را برای استفاده از این روش درمان از خود نشان می دهند. ایمپلنت روشی می باشد که به جای یک دندان افتاده، از دندان مصنوعی استفاده می کنند و این دندان مصنوعی به گونه ای کاشته می شود که با ریشه دندان قبلی ارتباط لازم را برقرار کرده و همانند دندان شما کارکرد داشته باشد. از مهمترین مزیت های استفاده از این روش درمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • داشتن موفقیت حدود 97 درصد
  • عدم آسیب رساندن به سایر دندان های مجاور
  • تثبیت و حفظ استخوان های باقی مانده
  • زیبایی و جذابیت بسیار بالا
  • داشتن هزینه های بسیار مناسب
  • کوتاه بودن مدت درمان

 

 

باندینگ:دندانپزشکی زیبایی

باندینگ از دیگر مهمترین خدمات دندانپزشکی زیبایی می باشد که در بسیار از کلینیک های دندانپزشکی ارائه می شود و از طرفداران بسیار زیادی نیز برخوردار می باشد. باندینگ کردن به معنای استفاده از یک ماده به رنگ دندان می باشد که از این ماده برای تغییر دادن رنگ دندان و پر نموده فضاهای خالی دندان استفاده می شود. توجه داشته باشید که باندینگ دندان می تواند تا یک سال در دندان شما دوام داشته باشد و پزشک متخصص در این زمینه می تواند در یک جلسه درمان مربوط به دندان شما را انجام دهد. توجه داشته باشید در صورتی که دندان شما دچار شکستگی و پوسیدگی باشد می توانید به راحتی اقدام به باندینگ کرده و زیباترین و جذاب ترین دندان را برای خود به ارمغان بیاورید. امروزه بسیاری از افراد برای زیباتر به نظر رسیدن دندان های خود و رفع هر گونه پوسیدگی روش باندینگ را در اولویت های خود قرار می دهند. البته در نظر داشته باشید که برای باندینگ نمودن دندان های خود حتما نزد بهترین و با تجربه ترین متخصصان در این زمینه مراجعه کنید تا نتیجه بسیار مطلوب و رضایت بخشی را مشاهده کنید.

 

ارتودنسی

از دیگر مهمترین خدمات ارائه شده از سوی دندانپزشکی زیبایی می توان به ارتودنسی اشاره نمود که این روش درمان برای دندان هایی به کار می رود که دارای شکل بسیار نامرتب و نامنظم هستند. هدف استفاده از ارتودنسی زیباتر نمودن چیدمان دندان ها و بهبود کارکرد آنها می باشد. بسیاری از افراد از دوران کودکی دارای دندان های بسیار نامرتبی هستند که این دندان ها نه تنها مشکلاتی را در تکلم افراد به وجود می آورد بلکه می تواند اعتماد به نفس افراد را نیز کاهش دهد. شما نیز می توانید برای داشتن دندان های بسیار مرتب و منظم فرصت را از دست نداده و در اولین زمان ممکن اقدام به ارتودنسی داشته باشید تا بتوانید به زیبایی مورد نظر خود دست پیدا کنید. مدت زمان درمان ارتودنسی بسیار طولانی تر از سایر خدمات دندانپزشکی زیبایی می باشد.

 

 

 

اصلاح طرح لبخند

یکی دیگر از مهمترین و اساسی ترین خدمات دندانپزشکی زیبایی، اصلاح طرح لبخند می باشد که امروزه میان مردم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. توجه داشته باشید که لبخند و خندیدن می تواند نقش بسیار مثبتی را در اعتماد به نفس و روحیه افراد داشته باشد که در بسیاری از مواقع افراد به دلیل عدم داشتن دندان های بسیار زیبا از این امر طبیعی خودداری می کنند. اصلاح طرح لبخند می تواند شامل بسیاری از خدمات دندانپزشکی زیبایی باشد تا فرد بتواند به دندان های زیبای مورد نظر خود دست پیدا کرده و به راحتی و با اعتماد به نفس کامل اقدام به لبخند زدن داشته باشد از مهمترین خدماتی که در جهت اصلاح طرح لبخند افراد صورت می گیرد می توان به سفید کردن دندان ها، کامپوزیت دندان ها و انواع ارتودنسی اشاره نمود. همچنین افراد می توانند به روش های بسیار طبیعی نیز در منزل خود به اصلاح طرح لبخند خود بپردازند که از مهمترین این اقدامات می توان به مرتب مسواک زدن، مرتب به دندانپزشک مراجعه کردن و ترک سیگار اشاره نمود.....

 

برگرفته از وب سایت اینترنتی کلینیک دندانپزشکی سیمادنت به آدرس اینترنتی https://simadentclinic.com/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


10274344
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است