ورزشی 11:25 - 28 دی 1398
سویا مدت‌هاست که در سانتیاگو برنابئو برابر رئال مادرید نتیجه خوبی نگرفته است.

چرا رئال مادرید می‌تواند سویا را شکست دهد؟

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، سویا در حالی امروز (شنبه) در سانتیاگو برنابئو حاضر می‌شود تا برابر رئال مادرید بازی کند که به عنوان بهترین تیم مهمان در این فصل لالیگا محسوب می‌شود. با این حال ۱۲ بازی پیاپی است که در ورزشگاه مادرید پیروز نشده است یا بهتر است بگوییم ۱۲ دیدار پیاپی را با شکست پشت سر گذاشته است. در ۱۰ بازی لیگ حتی یک تساوی هم در خانه مادرید به دست نیاورده است و در هر دو بازی کوپا دل ری هم مغلوب شده است.

آمار بد سویا تنها در برنابئو دیده نشده است و برابر حریفان بزرگش نیز نتیجه ضعیفی گرفته است. این تیم در هشت فصل گذشته حتی یک امتیاز در برنابئو، نوکمپ (ورزشگاه بارسلونا) و سن مامس (ورزشگاه اتلتیک بیلبائو) کسب نکرده است. در ویسنته کالدرون و واندا متروپولیتانو ( ورزشگاه‌های اتلتیکومادرید) تنها سه امتیاز به دست آورد. در مستایا (ورزشگاه والنسیا) نیز شرایط مشابه است. سویا که در یکی از بهترین دوران‌های تاریخ خود به سر می‌برد، سه عنوان اروپایی فتح کرد، در لیگ قهرمانان همیشه حضور داشت و فینال‌های کوپا دل ری را تجربه کرد، کسب نتایج ضعیف در ورزشگاه‌های مهم اسپانیا یک لکه سیاه برای این تیم محسوب می‌شود.

آخرین پیروزی سویا برابر رئال مادرید در سال ۲۰۰۷ به دست آمد که این اتفاق در سانچس پیسخوان رخ داد. برای میزبان آدریانو، کانوته، رناتو و روماریچ گلزنی کردند. امروز همه این بازیکنان بازنشسته شدند اما از آن ترکیب اصلی هنوز خسوس ناواس بازی می‌کند. قهرمان جهان (با تیم ملی اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۰) می‌خواهد سومین پیروزی‌اش را در سانتیاگو برنابئو تجربه کند.

انتهای پیام


10349705
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است که داور باید خطای مدافعان شمس آذر روی او را پنالتی می‌گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: مشکلی در کشاله ران دارم و تلاش می‌کنم به بازی با تراکتور تبریز برسم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: سعی می‌کنیم شش بازی باقی مانده‌مان را ببریم و قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: کمیته انضباطی برخی حکم‌ها را یکی دو ماهه می‌داد ولی خدا را شکر برای من ۴ روزه رأی صادر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است