اقتصادی 22:13 - 03 بهمن 1397
عرق نعنا یک لیتری عصاره طلایی به مبلغ ۹ هزار تومان به فروش می‌رسد. قیمت انواع عرقیجات در بازار به شرح زیر است:


10036746
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت توانیر گفت: بر اساس قانون جهش تولید صنایع امسال ۲ درصد از نیاز برق خود را باید از نیروگاه‌های تجدیدپذیر تامین کنند که این میزان به صورت سالانه و تا ۵ درصد افزایش می‌یابد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه‌وشهرسازی گفت: با استفاده از ظرفیت‌های مردمی تخفیف‌های ۴۰ درصدی برای اجرای طرح‌های کلید به کلید برای متقاضیان بافت‌های فرسوده در نظر گرفته‌ایم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه مرغداران میهن گفت: با توجه به شرایط تولید، خرید و جمع آوری ۳۰ هزارتن تخم مرغ مازاد از سطح بازار تا پایان خرداد توسط پشتیبانی امور دام امری ضروری است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی بورس مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت باید تا ابتدای شهریور ۱۴۰۳ به شکل کامل برگزار شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته مسئولان، با انجام عملیات ۲ کیلومتری مین روبی مسیر راه آهن شلمچه_ بصره روند تکمیل این راه آهن ۳۲ کیلومتری با سرعت مناسبی در حال اجرا است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان ملی زمین و مسکن گفت: با مشارکت‌های مردمی اراضی مورد نیاز برای ساخت بیش از یک میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته کارشناسان، نقش مشارکت مردم در طرح جهش تولید و ارتقای امنیت غذایی محوری است که لازمه دستیابی به این امر مهم با حمایت از بهره برداران و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و تعاونی‌ها تحقق می‌یابد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: وزارت جهاد کشاورزی با ورود به بازار حبوبات، نظارت های لازم را انجام می‌دهد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» ستاد مدیریت سیل وزارت نیرو با صدور هشدار قرمز، بر آمادگی مردم و دستگاه‌های اجرایی در استان‌های جنوبی برای وقوع احتمالی سیل تاکید کرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر راه و شهرسازی در شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن گفت: تا تابستان امسال زمین تامین شده در بخش شهری و روستایی برای طرح نهضت ملی مسکن به ۱۲۰ هزار هکتار می‌رسد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است