استانی 21:56 - 02 اسفند 1395
فرماندار قائم شهر عنوان کرد:
قائم شهر- فرماندار قائم شهر زنان کارآفرین این شهرستان را در استان مازندران پیشگام دانست.

زنان کارآفرین قائم شهر در مازندران پیشگام هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدی شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه مازرونی سره در قائم شهر در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: نمایشگاه توانمندیهای زنان و خانواده تحت عنوان مازرونی سره ثابت کرد زنان در عرصه های مختلف تولید و اقتصاد مقاومتی نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند.

فرماندار قائم شهر تصریح کرد: تاکنون  نمایشگاههای متعددی که از توانمندیهای زنان برگزار شد، نشان داد که ما می توانیم از مجموعه توانمندیهای زنان در حوزه های اقتصادی و اشتغال زایی استفاده کنیم.

وی از احداث بازارچه دائمی توانمندیها و صنایع دستی بانوان برای عرضه تولیدات خانگی، در ورودی شهرستان قائم شهر، خبر داد و گفت: بخشی از مقدمات کار انجام شده و پیشرفت خوبی هم داشته است و امیدواریم با همکاری ادارات صنعت معدن تجارت و اتاق اصناف این بازارچه دائمی را به سرانجام برسانیم.

محمدی در خصوص اعطای تسهیلات به زنان کارآفرین، خاطرنشان کرد: با همکاری اداره جهاد کشاورزی و صندوق کارآفرین امید، با استفاده از وام های کم بهره تسهیلات بسیار خوبی در اختیار بانوان کارآفرین قرار گرفته است.


8835345
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است