گوناگون 12:00 - 26 تیر 1398
خرید هیوندا کوپه برای بسیاری از جوانان به معنی صاحب شدن یک خودرو با طرح اسپرت و با زیبایی خاص است. اما معیار بسیاری از این خریدها صرفاً شکل ظاهری خودرو است و درک چندانی نسبت به مشخصات فنی و مشخصات ظاهری آن وجود ندارد.

نکاتی که قبل از خرید هیوندا کوپه باید بدانیم

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دیوار، به نظر می‌رسد که بخش اصلی خرید و فروش هیوندا کوپه به‌ خاطر ظاهر آن است، اما این به معنی فراموش کردن مشخصات فنی و مشخصات موتوری خودرو نیست.

با در نظر گرفتن قیمت هیوندا کوپه در این مطلب به چند نکته مهم و تاثیرگذار اشاره خواهیم کرد که به‌طور مستقیم می‌تواند خرید ما را تحت تأثیر قرار دهند.

خرید هیوندا کوپه برای خانواده خوب نیست

در حالی که ما در این مطلب می‌خواهیم ببینیم که وضعیت خرید و فروش هیوندا کوپه در ایران به چه صورت است به یکی از ایرادات بزرگ آن یعنی مناسب نبودن خودرو برای خانواده‌ها اشاره کرده‌ایم. برای این ایراد دلایل مختلفی وجود دارد که کوچک بودن اندازه کابین خودرو و همچنین محدود بودن فضای عقب آن برای سرنشینان قدبلند اصلی‌ترین دلایل آن هستند. شما اگر کاتالوگ دستگاه را ببینید متوجه می‌شوید که ارتفاع آن در حدود ۱ متر و ۷۰ سانتی‌متر و عرض آن در حدود یک متر و ۳۰ سانتی‌متر است. در ضمن این خودرو به عنوان یک خودروی فانتزی و اسپرت است که بیشتر بخش‌های آن برای زیبایی و جذابیت طراحی شدند. به همین دلیل فضای داخل کابین هیوندا کوپه برای ۴ نفر مناسب است و می‌تواند به عنوان یک خودروی فانتزی از آن لذت ببرند. پس توصیه ما این است که خانواده‌های شلوغ به فکر این خودرو نباشند و ون‌ها برای خانواده‌های چند نفری مناسب است.

نیاز به نگهداری همیشگی دارد

کسانی که توانایی پرداخت قیمت هیوندا کوپه را دارند، معمولاً سعی می‌کنند که این خودرو را به عنوان یک خودروی دوم برای خود نگه دارند. اما ایرادی که در این موضوع وجود دارد این است که در برخی موارد سرویس‌های الزامی و توصیه شده از طرف شرکت فراموش می‌شوند و در نتیجه امکان استفاده از خودرو در شرایط استاندارد وجود ندارد. کارشناسان فنی معتقدند که بهره گرفتن از خودروهای خارجی نیاز به استفاده از بهترین سوخت بازار و همچنین بهترین روغن موتور دارند. به همین دلیل اگر انتخاب نهایی شما هیوندا کوپه باشد باید خود را برای سرویس‌های آن آماده کنید.

با وجود موتور هیوندا مشکل عدم کشش ندارید

از مشخصات جالب و دوست داشتنی هیوندا کوپه که در انتخاب آن توسط جوانان نقش مهمی دارد، ویژگی‌های موتوری و مشخصات فنی آن است. حجم پیشرانه استفاده شده در این خودروها در حدود ۲ هزار و ۶۰۰ سی سی است که با شش سیلندر وی شکل و ۲۴ سوپاپ پر شده است. قدرت تولیدی در این پیشرانه معادل با ۱۶۷ اسب بخار و نهایت گشتاور آن هم ۲۴۵ نیوتن متر است. ضمن اینکه این خودروی هیوندا به صورت دیفرانسیل جلو است که با گیربکس ۴ دنده اتوماتیک تیپ ترونیک هدایت می‌شود. یعنی شما با یک موتور با قدرت بالا مواجه هستید که در مسیرهای مختلف دچار عدم کشش نمی‌شود و مطمئن خواهید بود که در مسیر نمی‌مانید.

خودرو گران است

متاسفانه این یکی از ایرادات اصلی در خرید هیوندا کوپه است که شما باید قیمت بالا و غیر معقولی برای آن بپردازید. تولید این خودروها به سال ۱۹۹۶ بر می‌گردد و نسل دوم آن هم تا سال ۲۰۰۸ تولید شد. در نمونه‌های موجود در بازار مربوط به سالهای ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ هستند که به عنوان خودروهای کارکرده و قدیمی به فروش می‌رسند. حالا جالب است بدانید که قیمت هیوندا کوپه مدل ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ در بازار در حدود ۲۰۰ میلیون تومان است که یک رقم سنگین و گران محسوب می‌شود.

امکانات و آپشن خودروی مدرن را ندارد

نکته نهایی در مورد هیوندا کوپه باید در نظر داشته باشید این است که این خودرو یک خودروی قدیمی است و نباید انتظار امکانات و آپشن‌های خودروهای سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ را از آن داشته باشیم. سیستم ایمنی خودرو مانند ترمزها و همچنین ایربگ‌ها به صورت استاندارد و ایمن هستند و حتی امکانات دیگری مانند سانروف و کروز کنترل یا حتی دوربین دید عقب در آن وجود دارد. شما با داشتن این خودرو می‌توانید از آپشن‌هایی مانند ایموبلایزر و امکان تنظیم برقی آینه‌ها و همچنین تنظیم دستی صندلی را استفاده کنید. حالا این شما هستید که برای خرید هیوندا کوپه ۲۰۰ میلیون تومانی برنامه‌ریزی کنید یا خیر؟!

انتهای رپرتاژ خبری


10180175
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است