استانی 11:53 - 28 دی 1398
ایسنا/یزد رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: از زمان شروع دوره‌های تربیت کادر متخصص تاکنون ۳۶۵۸ فقره گواهینامه در رشته‌های مختلف صادر و به منتخبان دوره اعطا شد.

صدور ۳۶۵۸ فقره گواهینامه تربیت کادر متخصص قرآن در یزد

حجت‌الاسلام «علی‌محمد رضائی» با اشاره به برگزاری دوره‌های تربیت کادر متخصص در این استان اظهار کرد: این دوره‌ها در جهت تامین نیروی متخصص برای تدریس در دوره‌های آموزشی برگزار شده است.

وی افزود: دوره‌ها در راستای اجرای سند راهبردی سازمان دارالقرآن الکریم با موضوع توسعه کمی و کیفی آموزش‌های قرآن‌کریم برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به رشته‌های آموزشی این طرح بیان کرد: در این طرح‌ تربیت نیروی متخصص آموزش قرآن کریم در رشته‌های روخوانی و روانخوانی، پیش دبستانی، تجوید، مفاهیم، صوت و لحن و حفظ قرآن کریم، تربیت داور و همچنین ممتحنین آزمون‌های شفاهی مورد نیاز استان انجام شده است.

رضایی تصریح کرد: از زمان شروع این طرح ۳۶۵۸ فقره گواهینامه در رشته‌های مختلف صادر و به منتخبان دوره اعطا شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری دوره تربیت معلم «سبک زندگی قرآنی» در این استان، آشنایی با کلیات و مبانی سبک زندگی قرآنی، آشنایی با شاخصه‌ها، مصادیق و فرآیند ارتباطات انسانی در سبک زندگی، آموزش، ترغیب و ترویج ابعاد سبک زندگی مبتنی بر آموزه‌های قرآن کریم و اهل بیت (ع) را از اهداف این دوره اعلام کرد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد،‌خاطرنشان کرد: این دوره با حضور اساتید سازمان دارالقرآن الکریم در بهمن ماه سال جاری به میزبانی این اداره برگزار می‌شود.

انتهای پیام


10349785
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است