استانی 19:41 - 21 آبان 1397

آمادگی کامل نیروی انتظامی یزد برای تقویت پدافند غیرعامل در استان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا میرحیدری که به مناسبت هفته پدافند غیرعامل به منظور تقدیر از تلاش‌های مدیرکل پدافند غیرعامل استان در استانداری یزد حضور یافت، فعالیت در حوزه پدافند غیرعامل را تلاش در عرصه جهادی خاموش دانست.

وی ضمن قدردانی از همکاری های انجام شده بین اداره کل پدافند غیرعامل استانداری و نیروی انتظامی استان یزد اظهار داشت: این فرماندهی آمادگی خود را برای هرگونه همکاری و هماهنگی در راستای تقویت پدافند غیرعامل اعلام می دارد.

میرحیدری ادامه داد: خوشبختانه همکاری بین دستگاهی و تعامل به وجود آمده بین نیروی انتظامی استان یزد ‌و این اداره کل بسیار خوب بوده و آمادگی کامل برای انجام همکاری‌های بیشتر را نیز داریم.

میرحیدری از محمدصادق طهماسبی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد به عنوان آزاده ‌فداکار یاد و خاطر نشان کرد: روحیه تعامل، تعهد و کارآمدی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد موجب شده تا برنامه‌ها و فعالیت‌های استان در حوزه پدافند غیرعامل در همه ماموریت‌ها به نحو مطلوب اجرا شود.

طهماسبی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و دبیر شورای پدافند غیرعامل استان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌های استاندار یزد و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به عنوان رئیس و جانشین شورای پدافند غیرعامل استان از همکاری های نیروی انتظامی استان در راستای تحقق اهداف پدافند غیرعامل تشکر ‌و قدردانی کرد.

به گزارش مهر، به مناسبت هفته نکوداشت پدافند غیرعامل فرماندهی نیروی انتظامی استان در اداره کل پدافند غیرعامل استانداری یزد حضور یافت و با اهدای لوح تقدیر، از تلاش های مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد و ‌فعالیت های کارشناسان و کارکنان این اداره کل تجلیل کرد.


9971629
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است