استانی 07:59 - 05 بهمن 1398
ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار نهبندان از بهره‌برداری و کلنگ‌زنی از ۱۳۹ طرح عمرانی، خدماتی، زیربنایی و صنعتی با اعتباری بالغ بر ۴۳۱ میلیارد تومان در شهرستان نهبندان به مناسبت دهه فجر خبر داد.

فرماندار نهبندان: بهره‌برداری از ۱۳۹ طرح زیرساختی در دهه فجر

مجید بیکی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امسال در شهرستان نهبندان خدمات و پیگیری‌های بسیار خوبی در بخش‌های عمرانی، خدماتی، زیرساختی و کشاورزی صورت گرفته که در دهه فجر سال جاری شاهد افتتاح ۱۲۷ پروژه مناسب و همچنین آغاز چندین پروژه تولیدی و صنعتی در شهرستان هستیم.

وی افزود: از مجموع این پروژه‌ها ۱۲۷ پروژه با مبلغ ۹۱ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان افتتاح و ۱۲ پروژه با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۳۹ میلیارد تومان در دهه فجر امسال با مشارکت بخش خصوصی کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار نهبندان بیان کرد: میزان اشتغال ایجاد شده در طرح‌های افتتاحی ۳۰ نفر و میزان اشتغال تعهد شده در پروژه‌های جدید بیش از ۲۳۰ نفر است.

بیکی گفت: بخشی از واحدهای مسکن محرومین با مشارکت دولت و پیگیری‌های استاندار خراسان جنوبی با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: از پروژه‌های شاخص شهرستان می‌توان به گازرسانی به ۲۸ روستای شهرستان با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان اشاره کرد.

وی تصریح کرد: گازرسانی به هفت واحد تولیدی، صنعتی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، بهره‌برداری از تجهیزات پزشکی، درمانی با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 100 میلیون تومان، بهره‌برداری از پروژه آبخیزداری و آبخوان داری سیاهکوه و بیچند با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 50 میلیون تومان، بهره‌برداری از مرکز معاینه فنی با سرمایه گذاری بخش خصوصی به میزان یک میلیارد تومان و بهره‌برداری از سالن چند منظوره بانوان با اعتبار هزینه شده ۹۵۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌ها خواهد بود.

فرماندار نهبندان اظهار کرد: بهره‌برداری از طرح آبیاری تحت فشار با اعتبار هزینه با اعتبار هزینه شده بالغ بر ۷۷۰ میلیون تومان، بهره برداری از سوئیت‌های بقاء متبرکه با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان، بهره‌برداری از ۱۸ پنل خورشیدی ۵ کیلوواتی خانگی توسط کمیته امداد با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان و افتتاح ساختمان اورژانس روستای مزار سیدعلی با اعتبار هزینه شده ۷۰۰ میلیون تومان از پروژه‌هایی است که در این ایام بهره‌برداری خواهد رسید.

بیکی یادآور شد: در بحث احداث باند دوم محور نهبندان _ سربیشه مناقصه ۲۰ کیلومتر جدید انجام، پیمانکار مربوطه مشخص و با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد.

انتهای پیام


10360184
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است