استانی 11:39 - 10 اردیبهشت 1396
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان مطرح کرد؛
خرم آباد - مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان تاکید کرد: نقش بانوان در تحقق شعار سال و همچنین استفاده از کالای ایرانی بسیار مهم و تاثیر گذار است.

نقش مهم بانوان در تحقق شعار سال/ ضرورت استفاده از کالای ایرانی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی امین صبح یکشنبه در کارگاه آموزشی«بانوان مدیران هزینه‌ای خانواده» در سخنانی با تاکید بر ضرورت عملیاتی شدن شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری شده است اظهار داشت: زنان در تحقق این شعار نقش بسیار مهمی و تاثیر گذاری دارند.

وی با بیان اینکه برای تحقق شعار سال باید زمینه برای تولید و استفاده از کالای ایرانی در کشور فراهم شود تصریح کرد: این امر به طور حتم موجب رونق تولید و ایجاد اشتغال که همان هدف از نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری بوده خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه استفاده از کالای ایرانی از مطالبات مقام معظم رهبری است که باید زمینه برای عملیاتی شدن آن در کشور فراهم شود گفت: رونق تولید و همچنین ایجاد اشتغال در کشور و به خصوص استان لرستان در گرو استفاده از کالای ایرانی و همچنین فرهنگسازی برای تحقق ان است.

حجت الاسلام مهدوی امین با اشاره به نقش بانوان به عنوان مدیران هزینه ای خانواده ها در تحقق شعار سال گفت: بانوان می توانند با فرهنگسازی و همچنین تربیت نسل جوان در راستای استفاده از تولیدات داخلی نقشی بسزا داشته باشند.


9055950
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است