بین‌الملل 09:50 - 27 خرداد 1398
خبرگزاری یمنی سبا در پیامی از هک شدن وب سایت آن و انتشار صحبت‌های خلاف واقع و انتساب آب به مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن خبر داد. براساس اظهارات منسوب به المشاط، نفتکش‌ها در دریای عرب و دریای سرخ هدف انصارالله و کشورهای عضو ائتلاف متجاوز عربی در تیررس حملات موشکی این گروه هستند.

هک شدن سایت خبرگزاری سبأ یمن و انتشار اخبار خلاف واقع در آن

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه العالم، ضیف الله الشامی وزیر اطلاع رسانی یمن با اشاره به هک شدن خبرگزاری سبأ این اقدام را نشانه یاس و ناامیدی متجاوزان بعد از شکست‌های متوالی در مواجه با ارتش و کمیته‌های مردمی یمن عنوان کرد.

الشامی اظهارت منسوب به مهدی المشاط را "کذب" محض دانسته و از تحقیقات در این زمینه خبر داد.

در این باره ادعا شده مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن وابسته به انصارالله به شبکه المسیره گفته، هدف گرفتن پمپ‌های مخصوص استخراج نفت در عربستان تصمیمی صرفا یمنی و سرآغاز نابودی صنایع نفت کشورهای متخاصم است.

در اظهارات منسوب به وی آمده است: هدف گرفتن هر منطقه یا تاسیسات نفتی یا نفتکش‌ها در دریای سرخ و دریای عرب تا زمان توقف حملات دشمن اهداف مشروع ما هستند.

در ادامه این اظهارات منسوب عنوان شده است: انصارالله قدرت و قابلیت تهدید عمق کشورهای ائتلاف متجاوز عربی از جمله مصر و سودان را دارد و می‌تواند به هر نقطه‌ای در کشورهای عرب حوزه خلیج فارس برسد.

انتهای پیام


10151693
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» خبرگزاری کره شمالی از سفر یک هیئت اقتصادی این کشور به ایران خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» استاد دانشگاه استنفورد گفت صدور حکم بازداشت علیه نخست وزیر رژیم اسرائیل می‌تواند جنایات آن در غزه را برای مردم جهان آشکار کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سنای آمریکا به اتفاق آرا لایحه بسته کمک‌ها به اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان را تصویب کرد و بعد آن را برای بایدن ارسال خواهد کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» معاون رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی به رئیس رژیم صهیونیستی درباره حمایت کامل واشنگتن از امنیت این رژیم اطمینان داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل ناتو گفت پیمان ناتو در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای استقرار تسلیحات هسته‌ای در کشور‌های دیگر به عنوان بخشی از تلاش‌های بازدارندگی خود ندارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک عضو ارشد جنبش حماس گفت: جنبش حماس به تنهایی ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی را در اختیار دارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دیده بان حقوق بشر اروپا مدیترانه در گزارشی اعلام کرد که بیش از ۱۴۰ گور دسته جمعی ایجاد شده توسط نظامیان اسرائیلی در نوار غزه شناسایی شده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بهای طلای سیاه در معاملات امروز بازار انرژی شاهد جهش بیش از یک دلاری بود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سناتور آمریکایی خواهان افزودن ۲ اصلاحیه به کمک‌های اهدایی واشنگتن به تل آویو شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» آمریکا مدعی شد گزارش‌های مربوط به گور‌های دسته‌جمعی غزه نگران‌کننده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است